joi, 28 martie 2013

Zambete de primavara - 28 Martie 2013

Clientul ii face semn chelnerului care se apropie prompt şi amabil:
- Să ştii şefule, şniţelul care mi l-ai dat nu se poate manca.
- Nu-i nimic, vi-l luăm şi vă aducem in loc un cotlet excepţional.
- Păi, am mancat o bucăţică din el.
- Şi din cotlet s-a mancat foarte puţin!
____

- Nu sustin ca functionarele de la banca sunt proaste, doar spun ca atunci cand am cerut sa-mi verifice contul a zis ca la servici nu are voie pe Facebook!
____

- Îmi lipsește gustul sărutărilor tale...
- Te pot scuipa, dacă vrei!
____

- În sfârșit, am găsit dragoste!!! La pagina 80 din dicționar...
____

- Iubitule, am pierdut o jumatate de kilogram in 10 minute!
- Ti-am spus eu ca trebuie sa te epilezi!
____

Intre rechini:
- Bai, ce-mi place sa mananc surferi!
- De ce, ma?
- Ma simt ca la restaurant: mancarea vine pe o tava si cu un servetel colorat!
____

Vine mama soacra acasa si isi gaseste ginerele furios la culme, impachetandu-si bagajele.
- Ce s-a intamplat? intreba ea.
- Ce s-a intamplat?! rabufni ginerele. Iti spun eu ce s-a intamplat!...I-am trimis un e-mail neveste-mii in care i-am spus ca astazi ma intorc acasa din calatoria mea. Cand am ajuns acasa, ghici ce am gasit? Nevasta-mea, da, Maria mea, se tavalea cu un tip in patul nostru matrimonial!! Acesta este sfarsitul casniciei noastre, voi pleca pentru totdeauna!
- Calmeaza-te, ii zice soacra-sa. Ceva nu e in regula in toata povestea asta. Maria nu ar face niciodata asa ceva! Stai numai o clipa, sa ma duc sa verific ce s-a intamplat...
Dupa cateva momente, intra soacra-sa inapoi in camera afisand un zambet larg si-i zice ginerelui:
- Vezi, ti-am spus eu ca trebuie sa existe o explicatie simpla: Maria nu a primit nici un e-mail !...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...