duminică, 17 martie 2013

Zambete de primavara - 17 Martie 2013

Fotografia soţiei din portofel îmi aminteşte că, în locul ei ar fi fost mult mai multi bani ...
____

Din cugetările unui student:
“Înainte aveam o viaţă foarte activă: jucam tenis, fotbal, biliard, şah. Participam la raliuri. Dar totul s-a terminat când mi s-a stricat calculatorul.”
____

Viorel Lis, un romantic: a fost de 8 martie la Antipa, să le dea cadouri tuturor femelelor care au jucat un rol în viața sa!
____

- De ce mai au sfârcuri femeile fără țâțe?
- Pentru că gestul conteaza!
____

Directorul cu secretara sa, la tribunal:
- Care este plangerea dumneavoastra? intreba judecatorul.
- Domnu' director imi face avansuri in mod constant. Asta e hartuire! zise secretara.
- Pai nu tu ma rogi tot timpul sa-ti dau un avans?! raspunse directorul.
____

NASA a angajat un geniu: un bărbat care ţine minte data propriei nunţi şi ziua de naştere a soacrei
____

Diferente lingvistice :
Spital :
Italiana : Ospedale
Engleza : Hospital
Franceza : Hôpital
Spaniola : Hospital
Germana : KRAKENHAUSE!
Bomboana :
Italiana : Caramella
Engleza : Candy
Franceza : Bonbon
Spaniola : Caramelo
Germana : SÜBIGKEITEN!
Fluture :
Italiana : Farfalla
Engleza : Butterfly
Franceza : Papillon
Spaniola : Mariposa
Germana : SCHMETTERLING!
TV :
Italiana : TV
Engleza : TV
Franceza : TV
Spaniola : TV
Germana : FERNSEHAPPARAT!
Canar :
Italiana : Canario
Engleza : Canary
Franceza : Canari
Spaniola : Canario
Germana : KANARIENVOGEL!
Scuze :
Italiana : Scusa
Engleza : Sorry
Franceza : Excuser
Spaniola : Excusar
Germana : ENTSCHULDIGUNG!
Stilou :
Italiana : Penna
Engleza : Pen
Franceza : Stylo
Spaniola : Pluma
Germana : KUGELSCHREIBER!
Surpriza :
Italiana : Sorpresa
Engleza : Surprise
Franceza : Surprise
Spaniola : Sorpresa
Germana : ÜBERRASCHUNG!
Broasca testoasa :
Italiana : Tartaruga
Engleza : Turtle
Franceza : Tortue
Spaniola : Tortuga
Germana : SCHILDKRÖTE!
____

Noua versiune de Solitaire in retea, a bulversat toti funcționarii publici ..
____

Doar studenţii şi elevii, la întrebarea "Cât e ora", răspund - "mai sunt 15 minute!"
____

'Mergeam cu maşina şi am observat flash-ul camerei de filmat. Am înțeles că am fost înregistrat pentru depăşirea vitezei, deşi ştiam că nu am depăşit-o. Pentru a mă convinge, am înconjurat un cartier şi iarăşi am trecut pe acolo, cu 20 de km mai încet decât limita prevăzută, dar camera iarăşi m-a inregistrat .Parandu-mi-se amuzant, am mai trecut asa de trei ori pe acolo , de fiecare data filmand cu mobilul bordul masinii, pentru a avea proba indubitabila a faptului ca este defecta camera rutiera de inregistrare si deja ma gandeam ca, imediat ce imi vine amenda ,ii dau in judecata .Dupa doua saptamani, primesc prin posta cinci chitante de amenzi pentru ca am mers fara sa am centura de siguranta pusa !'
____

Sotia catre sot:
- Dragul meu, degeaba iti tragi burta cand te urci pe cantar. E imposibil sa-ti arate mai putine kilograme.
- Stiu, draga mea.
- Atunci de ce ti-o tragi ?
- Ca sa vad ce scrie...
____

'1. Mă trezesc
2. Ies din casă
3. O văd
4. Mă duc spre ea şi o îmbrăţişez
5. O sărut
Bine, bine, ordinea corectă este 2, 3, 4, 5, 1...'
____

Mecanicul auto:
- Din pacate, nu am putut repara franele, asa ca ti-am modificat claxonul sa se auda mai tare.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...