luni, 4 martie 2013

Zambete de primavara - 4 Martie 2013

Merge Bula cu tatal sau la plimbare intr-un Tico. La un moment dat intreaba Bula:
- Tata, tata, chestia aia din dreapta este Marele Zid Chinezesc?
- Nu, ma Bula, aia este bordura...
____

Samsung, lideri de piaţă în Ungaria! Au lansat primul smartphone cu tastatură QWURTOS
____

A început cu un like şi-un poke, a continuat cu 2-3 vorbe frumoase pe chat, apoi cu schimbarea stării de relaţie şi s-a terminat cu unfriend şi block.
____

- De ce eşti aşa trist?
- Nevastă-mea...
- Doar n-a murit...
- A, nu. Aşa măcar ştiam unde doarme…
____

- Astăzi am făcut Harlem Shake. M-a mâncat în c*r să schimb o priză...
____

Va recomand sa luati o friptura de vita din restaurantul Calul Balan.
____

Tatal lui Bula citea ziarul cand isi vede copilul rostogolindu-se pe scara.
- Ce s-a-ntamplat, Bula? Ai sarit vreo treapta?
- Nu, tata, m-am lovit de toate!
____

- Ospatar, chiar trebuie sa astept toata noaptea pana imi aduceti cina?
- Nu domnule, la 11 inchidem!
____

O doamna si-a pierdut poseta in agitatia cu cumparaturile. A fost gasita de catre un baietel cinstit care i-a returnat-o.
Uitandu-se in poseta, a observat:
- Hmmm…cand mi-am pierdut poseta aveam o bancnota de 20 dolari. Acum am 20 bancnote de un dolar.
Baietelul a raspuns repede:
- Aveti dreptate doamna. Ultima data cand am gasit poseta unei doamne nu avea maruntis pentru rasplata.
____

Intrebare la Radio Erevan: - Va veni un alt Razboi Mondial?
Radio Erevan raspunde: - Nu. Dar va fi o lupta pentru pace de nu va mai rămâne piatră peste piatră!
____

Cercetatorii britanici au descoperit ca de fapt nu gaina, ci calul batran face ciorba buna!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...