marți, 5 martie 2013

Zambete de primavara - 5 Martie 2013

Un tip ajunge mort de beat acasă, nevastă-sa îl ia la palme:
- Mai bei mă porcule?! Zi mă, mai bei?!?!
El, cu greu reușind să ridice capul:
- Toarnă...
____

Menstruația este atunci când te culci pe un cearșaf alb și te trezești pe steagul Japoniei...
____

Ministrul Sănătății a propus montarea de defibrilatoare în magazine, după ce tot mai mulți români au leșinat la vederea prețurilor!
____

Inaintea unei operatii, chirurgul isi intreaba pacientul:
- Ce varsta aveti?
- Peste o luna voi implini 40 de ani.
La care chirurgul spune:
- Imi place optimismul dumneavoastra!
____

- Urăsc momentul în care oferi cuiva un compliment sincer despre mustața sa și, dintr-odată, ea nu mai vrea să fie prietenă cu tine.
____

- Bula, din ce e facuta plasa de peste?
- Dintr-o gramada de gauri legate cu sfoara!
____

Ţine minte! Indiferent de locul în care vei călători, suvenirurile pe care le vei cumpăra vor fi MADE IN CHINA!
____

'Vecinii mei iubesc atât de mult muzica pe care o ascult încât au chemat și poliţia să o asculte...'
____

Intr-o zi am vazut un soarece la mine in bucatarie. M-am dus, am cumparat o capcana pentru soareci si m-am intors acasa cu ea ca sa prind bestia. Numai ca mi-am dat seama ca nu mai am branza ca sa pun in capcana. Cum era cam tarziu si nu mai aveam chef sa ies sa cumpar, am pus poza unei felii de branza in capcana, sperand ca soarecele nu va observa diferenta inainte de a fi prea tarziu pentru el. Va dati seama cum am ramas a doua zi dimineata cand in capcana mea era prinsa poza unui soarece!
____

- De mâine încep munca la casă…
- Care casă?
- Pai de mâine nu mai sunt pe raion
____

Bulă era la ora de matematică. Tocmai învață ce sunt fracțiile. Văzând că nu este atent, profesorul de matematică îl întreabă:
- Bulă?
- Da!
- Spune-mi ce înseamnă unu pe unu.
- Chiar vreți?
- Da...
- Homo!
____

La Radio Erevan:
- Cine a inventat avionul?
- Avionul a fost inventat de români; erau în căutarea unei căi rapide de a pleca din țară!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...