miercuri, 6 martie 2013

Zambete de primavara - 6 Martie 2013

- Nu-i inteleg pe englezi. Faptul ca gaseau mereu cate o potcoava in chiftele, nu ar fi trebuit sa fie un indiciu suficient privind natura carnii din ele?
____

Soțul – soției:
- Dragă, tu nu ai dreptate.
- Ahh.. așa, eu nu am dreptate - deci eu mint. Dacă eu mint, înseamnă că eu hămăi aiurea. Dacă eu hămăi – înseamnă că sunt câine… Mamă, el m-a numit cățea.
____

Un tată e un bancher personal, de care a făcut rost mama când era tânără.
(Robert Frost)
____

Carnea de cal este foarte bună, mai ales dacă este gătită cum trebuie. De exemplu, dacă nu ești atent, la friptura de cal călcat de tren există riscul să mănânci mai mult din căruțaș.
____

O blonda si o bruneta la o cafea. La un moment dat suna telefonul blondei. Bruneta intreaba:
- De ce nu raspunzi?
- Nu-i pentru mine. Nimeni nu stie ca sunt aici.
____

Barbatul care poate intelege o femeie, de regula, traieste cu alt barbat.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...