miercuri, 1 mai 2013

Multe zambete - 1 Mai 2013

O femeie e fericită cu numai câteva lucruri. Doar că în fiecare zi altele.
____

- Pe dumneavoastra v-am vazut foarte des! zice judecatorul acuzatului. De cate ori ati mai fost condamnat?
- Niciodata, domnule judecator! Eu sunt portarul de la clubul striptease unde mergeti de obicei.
____

Un scoţian stătea pe tron la o toaletă şi îşi făcea nevoile. Între timp din buzunarul lui cade o liră în toaletă. Se uită la liră şi se întreabă dacă merită să-şi murdărească mâinile. După un timp de gândire… scoate zece lire din buzunar şi le aruncă în toaletă.
- Acum, da… merită să-ţi murdăreşti mâinile…
____

- De ce se ingroapa soacra cu fundu-n sus?
- Pentru cazul in care cumva invie, sa inceapa sa sape in jos...
____

Culturismul naşte pasiuni în sânul comunităţii rrome: “Trag de fiare vechi toată noaptea”
____

Sotia: Nu mai esti in stare de nimic !
Sotul: Ba da, sunt in stare de ebrietate !
____

Î: - Cărți despre ceea ce vor femeile?!?
R: - Cărți de credit.
____

La o conferinta de presa, Viorel Lis a fost intrebat:
- Domnule Lis, care a fost cel mai bun sfat pe care l-ati dat unui prieten?
Viorel Lis a raspuns cu ochii in lacrimi:
- Decebal, te rog, nu te bate cu romanii!
____

Viorel Lis a declarat că era mai bine pe vremea dinozaurilor.
____

- Nu te simti bine ? Ce e cu tine ?
- Nimic
- E ceva ce am spus ?
- Nu
- E ceva ce n-am spus ?
- Nu
- E ceva ce am facut ?
- Nu
- E ceva ce n-am facut ?
- Nu
- E ceva ce am zis din greseala referitor la ceva ce ceva ce am facut cand n-ar fi trebuit sa fac , sau macar ar fi trebebuit sa-l fi facut altfel si sa tin cont de sentimentele tale?
- Probabil ,
- Puteam sa jur !
____

Noi prevederi în Codul Rutier! Cine vrea să meargă pe jos trebuie să facă şcoala de pietoni!
____

Î: Care este femininul cuvantului Pinocchio?
R: Andreea Tonciu
____

"Directorul școlii m-a chemat la el și mi-a spus nervos:
- Cineva tocmai a aruncat o cărămidă și mi-a spart geamul de la birou. Am auzit că tu ești responsabil.
- Ați auzit greșit, dom' director. Eu sunt iresponsabil, d-aia am aruncat-o."
____

- Dupa ce am realizat ca nu putem avea copii, eu si sotia mea am luat in considerare adoptia.
Ma indoiesc insa ca ne-ar mai vrea cineva, acum ca avem in jur de 40 de ani.
____

Politia romana a angajat pe post de expert in case de bani un fost spargator.
A fost trimis in strainatate sa-si desavarseasca studiile, pe cheltuiala statului, la o celebra universitate americana , al carei motto este "lux et veritas"(lumina si adevar) : Yale.
____

Apa plată este inventie romaneasca !
Este rezultatul actiunii de "a bate apa-n piuă" !
____

Reclama:
Cursul nostru "Cum sa scapi de dependenta de Internet" - acum si in versiunea online.
____

Profesoara întreabă:
- Copii, de ce aud gălăgie în clasă?
Unul dintre elevi îi răspunde:
- Pentru că aveți urechi!
____

- Am găsit cea mai bună metodă ca să scapi de celulită.
Am plecat cu băieții o săptămână la Ibiza, și când m-am întors acasă, celulita era deja plecată.
____

El: "Las-o să-ţi miroasă mâna ca să ştie că nu reprezinţi o ameninţare!" i-am spus nevesti-mii în timp ce pisica se îndrepta către ea
"Pe urmă poţi s-o mângâi şi tu."
Apoi m-am suit în Jeep şi am fugit din junglă.
____

- Astăzi l-am sunat pe şefu'.
"Şefu', nu ştiu ce am, mi-e foarte rău. Nu cred că pot să vin la muncă" i-am spus.
"Ne vedem la muncă la ora 9!" mi-a zis şi a închis telefonul.
Cine m-o fi pus să mă fac asistentă medicală?!
____

Test școlar .
Clasele:I - IV
Ai luat un 6 !
Copilul se da cu capul de pereți plângând !
Clasele:V - VIII
Ai luat un 6 !
Copilul sta liniștit în banca zâmbind ! zicând lasă ca se rezolva!
Clasele:IX - XII
Ai luat un 6 !
Copilul striga în gura mare "Sunt un geniu !" și urmează sa petreacă .
____

Caut fata desteapta pentru relatie indelungata.
Numarul meu de telefon este : 0722345xyz
x(x+k)n=[(n!k) xk log(n+k) ]
(1+y)n=1+ny/12!+[n(n-1) y/2]/25!
z=π/n (z-k)
n=2
k= n+5
____

Un bogatas excentric da o petrecere acasa pentru amicii sai. In gradina, toti sunt uimiti sa vada ca el avea un bazin plin cu crocodili.
La un moment dat, gazda anunta:
- Prieteni, sunt in toane foarte bune azi, si o sa implinesc trei dorinte celui care poate sa traverseze inot acest bazin!
Toti se uita unii la altii, dar nimeni nu are curajul sa sara. Deodata, se aude un PLEOSC mare, si apoi se vede in bazin un om inotand disperat sa iasa afara. Din fericire, reuseste sa scape cu viata. Gazda ii spune:
- Bravo, frate, nu banuiam ca esti asa de curajos! Zi, care sunt cele 3 dorinte ale tale?
- Unu, da-mi o pusca. Doi, da-mi si gloante. Trei, arata-mi-l pe idiotul care m-a impins!
____

În supermarket, un ungur care nu prea știa cum se spune pe română la găină, a luat un ou și a întrebat-o pe casieriță:
- Unde e mă-sa?
____

Se spune ca femeia ideala nu exista. M-am privit in oglinda. Mint cu nerusinare, ticalosii!
____

Milioane de români spun că ei nu ţin sărbătoarea de 1 Mai, fiindcă nu cred în muncă...
____

Gândirea feminina:
- Pentru a avea puteri în lupta cu greutatea trebuie sa manânci bine!
____

- Bijuterie feminină, 4 litere..
- Țâță.
- Tâmpitule, inel!
____

Femeia este fidela in doua cazuri: atunci cand crede ca barbatul ei nu seamana cu nimeni sau cand crede ca toti barbatii sunt la fel!
____

- Tatăl prietenei mele e boxer, mă-sa cred că golden retriever...
____

La scoala , invatatorul il intreaba pe Bula :
- Ana are 16 mere , daca mananca 12 , cate ii mai raman ?
Elevul Bula raspunde:
- Mai raman 4 mere, dar nu-i raman Anei ,poate mostenitorilor, ea crapa cu siguranta dupa ce-a mancat 12 mere !
____

FAPTE REALE PE CARE TREBUIE SA LE STII (postate aici deoarece pot parea mai mult bancuri decat realitate) Data viitoare cand te speli pe maini si nu-ti place temperatura apei, gandeste-te la urmatoarele lucruri din anii 1500:
- majoritatea oamenilor se casatoreau in iunie deoarece isi faceau baia anuala in mai si inca mai miroseau cat de cat bine in iunie. Totusi, miresele aveau cu ele un buchet de flori pentru a acoperi eventualul miros. De aici vine obiceiul de a avea un buchet la nunta.
- baia consta intr-o singura cada mare plina cu apa fierbinte. Barbatul casei avea privilegiul de a se spala in apa curata, apoi fiii si restul barbatilor din casa, urmati de femei si in final copiii - ultimii fiind bebelusii. Intre timp, apa devenea atat de murdara incat era posibil sa pierzi pe cineva in ea. De unde si zicala: "Don‘t throw the baby out with the bath water" ("Nu arunca si copilul odata cu apa de baie").
- casele aveau acoperisuri inalte si pufoase de stuf (paie groase), fara lemn dedesubt. Era singurul loc unde animalele se puteau incalzi, asa ca toti cainii, pisicile si alte fiinte mici (sobolani, ganganii) stateau acolo. Cand ploua devenea murdar si alunecos si uneori animalele alunecau si cadeau de pe acoperis. De unde zicala: "It‘s raining cats and dogs" ("Ploua cu caini si pisici").
- nimic nu impiedica ceva sa cada in casa. Asta era o mare problema in dormitor, unde gandaci si alte lucruri puteau murdari patul. Deci, un pat cu stalpi si un cearsaf pus deasupra oferea ceva protectie. Asa au aparut paturile cu baldachin.
- cei bogati aveau podele de ardezie care deveneau alunecoase cand se udau pe timpul iernii, asa ca imprastiau paie ("thresh" - resturi de la treierat) pe jos ca sa poata merge. Cu timpul, pana in primavara, paiele se tot adunau pana cand alunecau afara cand se deschidea usa. Astfel s-a proptit o bucata de lemn la intrare. Asa a aparut pragul (in engleza se numeste "threshold", care vine de la "thresh" si hold" - a tine, a opri).
- pe atunci se gatea intr-un ceaun mare care atarna intotdeauna in bucatarie deasupra focului. In fiecare zi se aprindea focul si se adaugau ingrediente in ceaun. Oamenii mancau in general legume si foarte putin, sau deloc, carne. Consumau din amestec (tocana, mancare inabusita) la cina si lasau restul in oala sa se raceasca peste noapte, adaugand altceva peste ele a doua zi. Uneori mancarea avea in ea resturi destul de vechi. De unde rima: "Peas porridge hot, peas porridge cold, peas porridge in the pot nine days old" ("Terci de mazare fierbinte, terci de mazare rece, terci de mazare in oala vechi de noua zile").
- uneori faceau rost de carne de porc, ceea ce ii facea sa se simta destul de speciali. Cand aveau musafiri, atarnau sunca de tavan ca sa se dea mari. Era semn de bogatie ca un barbat "could bring home the bacon" ("era in stare sa aduca sunca acasa"). Taiau putina ca sa imparta oaspetilor si apoi stateau toti in jurul mesei si "chewed the fat" ("mestecau grasimea").
- painea era impartita conform statusului. Muncitorii luau partea arsa de pe fundul painii, familia lua mijlocul si musafirii partea de sus ("upper crust").
- cani de plumb erau folosite pentru a bea bere si whisky. Combinatia asta de obicei dobora un om pentru cateva zile. Cineva care trecea pe drum ii putea lua drept morti si ii pregatea de inmormantare. Erau intinsi pe masa din bucatarie vreo doua zile, in timp ce familia adunata in jur manca, bea si astepta sa vada daca se trezesc. Asa a aparut obiceiul de "priveghi", care in engleza se traduce "wake" ("to wake up" - "a se trezi").
- Anglia este o tara veche si mica, asa ca oamenii incepusera sa ramana fara locuri de ingropat. Asa ca dezgropau cosciuge si duceau oasele la o "casa-de-oase" ("bone-house") si refoloseau mormintele. Cand au deschis acele sicrie au observat ca unul din 25 aveau urme de zgarieturi pe dinauntru si au realizat ca unii din acei oameni au fost ingropati de vii. Asa ca s-au gandit ca de atunci incolo prinda o sfoara de incheietura mainii mortului care sa treaca prin acoperisul sicriului si prin pamant la suprafata si sa lege de ea un clopotel. Cineva a stat de atunci noaptea in cimitir (asa a fost inventata "graveyard shift" - "tura de noapte") sa asculte clopoteii; astfel, oamenii vii erau "salvati de clopotel" ("saved by the bell") mai fiind numit "soneria mortului" ("dead ringer"). Cine a spus ca istoria e plictisitoare?
____

E-urile fac victime acolo unde nu te-astepti si anume printre hotelierii de pe litoral.
Un functionar de la Ministerul Turismului , absolvent de Spiru Haret si angajat (evident) pe pile , a postat pe site-ul institutiei :
De 1 Mai si de Paste , va asteptam cu drag la Mareea Neagra !
____

E uimitor câte sticle de vin pot încăpea într-un singur pahar...
via BFPT
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...