vineri, 17 mai 2013

Multe zambete - 17 Mai 2013

- Fata mea, cineva mi-a cerut mana ta !
- Vai tata, dar n-as vrea sa ma despart de mama !
- O, pai poti sa o iei cu tine, draga mea !
____

Bărbatul citeşte o carte, femeia citeşte un ziar.
- Uite dragă ce scrie la ziar: un bărbat s-a cunoscut cu o femeie, în aceasi seară s-a însurat cu ea, iar a doua zi de dimineaţă deja a sugrumat-o!
- De, noaptea e un sfetnic bun... - mormăie bărbatul, fără să-şi ridice ochii de pe carte.
____

Când Alexander Bell a inventat telefonul a avut 3 apeluri nepreluate de la Chuck Norris.
____

O soţie bună nu strigă niciodată la soţul ei, ea dă ordinele calm, scurt, clar şi cuprinzător!
____

Sotia: Dragul meu, dar de ce ma inseli in continuare cu altele?
Sotul: Dar draga mea, cum vrei tu ca eu sa ma conving ca tu esti cea mai buna?
____

- Nu mă simt bine doctore şi nu ştiu ce am, de fapt. Când merg am un fel de durere, nu ştiu exact unde şi îmi trece aşa, deodată, fără să ştiu de ce...
- Să vă dau o reţetă pentru nu ştiu ce...luaţi nu ştiu care medicament, nu ştiu cât timp şi de nu ştiu câte ori pe zi... vă veţi simţi mai bine, nu ştiu când...
____

- Mulți oameni cheltuie o grămadă de bani să înconjoare lumea, eu beau doar o sticlă de vin și lumea se învârte în jurul meu!
____

- Ieri, nevastă-mea m-a acuzat că i-am stricat ziua de naştere.
"Termină, dragă, cu prostiile!" i-am zis "Eu nici măcar n-am ştiut că e ziua ta."
____

Mamaia este de departe cel mai prost nume de statiune. Gandeste-te doar ca te suna cineva si tu ii raspunzi cu:
"Sunt in Mamaia".
via Hazmedia
____

Intr-un restaurant din Bucuresti un domn se adreseaza unui tip beat:
- De ce beti atat de mult? Conform statisticilor, de la alcool moare fiecare al 5-lea bucurestean!
- Mi se rupe, eu sunt din Cluj!
____

In strada, de un barbat tanar ,se apropie o femeie frumoasa:
- Scuzati-ma, intamplator nu sunteti tatal unuia dintre copiii mei?
Tipul cu groaza:
- Eu?!
- Linistiti-va, sunt invatatoare.
____

Ginerele îi zice soacrei:
- Mamă, lăsaţi-mă să vă ajut, voi împacheta eu paraşuta dumneavoastră!
____

Caz socant la Vaslui: OPC a descoperit concentratii nepermis de mari de apa in bauturile alcoolice. Oamenii sunt revoltati: "Puteau sa bea copiii din ele!"
____

Cerere in casatorie din partea unui barbat: Iubito, vrei sa fii sotia mea?
Cerere in casatorie din partea unei femei: Sunt insarcinata!
____

Un sofer ardelean a fost prins de radar cu 224 km/h pe autostrada Transilvania. S-a mai dus un mit. Urmeaza stirea ca in Moldova nu se mai bea alcool.
____

Ultima oră: Guvernul a reuşit să vândă CFR Marfă! Investitorii au venit cu căruţa şi bomfaierele să-şi ia achiziţia.
____

Ce au zis vedetele de la noi despre concertul Depeche Mode:
*Crin Antonescu: “Concertul a fost extraordinar, de mult nu m-am mai odihnit aşa! În tinereţe adormeam cu Depeche Mode!”
*Vadim Tudor: “ Nu puteam să lipsesc de la concertul unei trupe care se numeşte Ţepeş Mode!”
*Inna: “Nişte prieteni care m-au auzit cântând m-au trimis la concert să ascult Enjoy the silence!”
*Nicu Covaci: “Bine că n-au cântat şi Andri Popa, că îi dădeam în judecată”
*Andreea Tonciu: “Cântă frumos englezii ăştia din Berlin. Am luat şi autografe pe nas de la toţi membrii trupei, de la sunetişti de la electricieni şi de la gărzile de corp. Şi încă mai e loc!”
*Radu Banciu: “Organizarea a fost groaznică: erau mii de oameni pe stadionul ăla şi nici măcar o bombă!”
*Nuţu Cămătaru: “Când publicul a ridicat mâinile în aer am observat că erau şi câţiva datornici cu patru degete!”
*Mihai Sturzu: “Am venit pe stadion în speranţa că o să mă recunoască şi pe mine cineva, dar n-a fost să fie!”
*EBA: “Mie îmi plac concerturile. Păcat că nu m-au lăsat să urc pe scenă, că pregătisem pentru această ocazie un discurs despre inundaţii.”
*Antonia: “Concertul a fost absolut wasa fanura! Depeche Mode e Jameia - jameia, ce mai! Marabu la toată lumea!”
*Florin Piersic a avut numai lucruri bune de spus despre concert, şi încă mai spune şi acum...
Sursa: audvoci.ro
____

Femeile de la Eurovision au răsuflat ușurate: nici una n-a nimerit același model de rochie precum Cezar Ouatu.
____

La finalul prestatiei lui Cezar Ouatu, prezentatoarea showului a tinut sa remarce ca "se confirma zicala ca sub fusta oricarui barbat de succes se ascunde o femeie".
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...