luni, 13 mai 2013

Multe zambete - 13 Mai 2013

- Uneori am replici atat de bune incat visez ca vine Shakespeare la mine si-si cere scuze ca le-a scris inainte...
____

Anunţ!
Pierdut portofel cu salariul meu în el.
Îl rog pe cel care-l găseşte să nu râdă!
____

Ultimul studiu medical la nivel national , .....la rezultatul analizelor medicii au constatat ca tot mai multe persoane de etnie rroma sufera din cauza lipsei de fier.
____

Ministerul Mediului si-a dat acordul pentru prospectarea gazelor de şist.
"Baietii deştepti" deja cauta si ei gazele pe şest.
____

- Am inceput sa traim mai bine, - a spus conducerea tarii.
- Suntem bucurosi pentru voi, - a spus poporul.
____

O doamnă vine la medicul psiholog:
- Domn doctor, ieri când m-am întors acasă de la piaţă l-am găsit pe băiatul meu împreună cu o fată din vecini, amândoi stăteau în faţa oglinzii cu pantalonii în vine.
- Doamnă, trebuie să-i întelegeţi, copiii sunt mai curioşi din fire.
- Eu îi înteleg, dar nu stiu cum s-o fac pe soţia lui să-l înteleagă.
____

Fabulos, bă! Judecătorii au eliberat o maimuță de la Zoo Brăila după ce aceasta a scris o carte.
via Revista Kamikaze
____

- Sunt asa de frumos incat , din modestie, nu-mi pun fotografia la avatar.
____

- Iubitule, îmi juri că dacă mă vei înşela vreodată, îţi vei tăia ... bijuteria?!
- Nu!!!! Esti nebuna ?!
- În schimb, eu juuur c-am sa ti-o tai!
____

- Iti place inelul, iubito ?
- Foarte frumos, dar ce piatra e asta ?
- Diamant.
- Zgarcitule, nu puteai sa-mi iei unul cu cristal Svaroţchi, ca astea-s la moda acu' !
____

Cetatenii a doua cartiere din Bucuresti suparati ca nu au mai gasit paine la chioscuri si supermarket , Se pare ca Oana Roman pleaca doua saptamani in calatorie si si-a facut rezerva de sandwich-uri.
____

Pentru o casatorie sunt necesare 2 persoane: o fata singura si o mama ingrijorata!
____

Mergea unu' fericit pe strada si se intalneste cu un prieten.
- Ce-ai, ma, de esti asa fericit?
- Pai, tocmai m-am insurat!raspunde el cu zambetul pe buze.
- Serios? Braavo! Si cine e aleasa?
- Aaa... nu cred ca o stii... e Alinuta.
- Alinuta? E o c*rva, ba! spune prietenul si pleaca.
Mai tarziu se intalneste acelasi om cu alt prieten.
- Ce faci? intreaba prietenul
- Foarte bine!
- De ce?
- Pai, tocmai m-am insurat cu Alinuta.
- Cu c*rva aia, ma? si pleaca si al doilea prieten
In aceeasi zi, omul nostru, de data asta fiind trist, isi intalneste alt amic.
- Ce faci? De ce esti trist?
- Pai... tocmai m-am casatorit si toata lumea zice ca sotia mea e o c*rva...
- Ce? Si ii lasi sa te afecteze? Omule... Nu ii asculta pe altii, daca ea e nevasta ta, atunci numai tu ai voie sa decizi cum e. Macar nu e Alinuta!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...