duminică, 12 mai 2013

Multe zambete - 12 Mai 2013

- Aseară în parcare, o persoană s-a chinuit vreo 10 minute să parcheze maşina.
Era foarte întuneric şi n-am văzut ce gen era ea.
____

- Mi-a jurat ca are cele mai serioase intentii...
- Vroia sa te ceara in casatorie?
- Nu stiu, pentru ca tocmai atunci a aparut nevasta-sa.
____

Sile isi anunta prietenul radios:
- Stii, Lina a spus ieri seara, "da"!
- Felicitari! Si cand nunta?
- Nunta? Care nunta?
____

- Stii ce isteata, ce talentata e Mia!
- Ce curios ca vorbesti asa frumos despre ea... Mia spune despre tine ca esti urata si lenesa...
- Nici o problema. Eu cu ea suntem la fel: nici una nu crede ceea ce spune!
____

- N-as dori nici dusmanilor ce mi s-a intamplat astazi.
- Ce ti s-a intamplat?
- Am castigat la loto.
____

Barbatul vine acasa la sotia sa chiuind de bucurie:
- Nevasta, fa-ti bagajul, am castigat la loto!
- OOO, da? Unde mergem, la Paris? la Londra?
- Ce ma intrebi pe mine? Eu unu ma mut in Florida. Tu faci ce vrei...
____

- Cum a murit un oltean bând lapte?
- A căzut vaca peste el!
____

Cum să enervezi și mai tare o persoană nervoasă:
”No, te-ai calmat? ”
____

Logica este acel lucru care nu-i permite bărbatului să înţeleagă femeia!
____

- M-am gândit s-o ajut pe nevastă-mea cu cina...
Aşa că am scos înainte bateriile de la detectorul de fum.
____

Pe vremuri, domnitele stateau in balcon si rupeau petalele spunand:
- Vine, nu vine... vine, nu vine...
Acum, tinerele stau pe balcon, rup petalele, si spun:
- Imi vine, nu-mi vine...
____

Frumusetea este bogatia femeii. Iar bogatia este frumusetea barbatului.
____

Profesoara:
- Ce zgomote ati auzit ieri la ferma pe care am vizitat-o?
Georgel:
- Muuuuuuu!
Maria:
- Beeeeeee!
Bula:
- Da-te draq jos de pe tractorul ala !
____

Profesorul: George Washington nu numai ca a taiat ciresul tatalui sau, dar a si recunoscut ca a facut-o. Acum, Bula, de ce crezi ca tatal sau nu l-a pedepsit?
Bula: Pentru ca George inca mai avea toporul in mana.
____

Cioacă scrie o carte motivaţională pentru bărbaţii însuraţi: “Cum să-ţi dispară nevasta, iar tu sa pari complet nevinovat”
Cartea se va vinde împreună cu un satâr, câţiva saci mari de plastic şi o hartă detaliată a zonei Rucăr-Bran
____

Liechtenstein tocmai a evitat un razboi civil dupa o cearta apriga intre cinci locuitori
____

Un tip se apropie de o tipă în discotecă:
- Dansezi?, întreabă tipul.
- Nu!
- Nici eu.
____

- Din cauza alcoolului si a tigarilor, astazi aproape ca mi-am scuipat plamanii la fotbal…
Jur ca nu mai joc fotbal niciodata !
____

In orice loc aglomerat din Romania , daca strigi tare "dom' director" , jumatate din cei prezenti vor intoarce capul.
____

Aflata la plaja de 1 Mai, Andrea Tonciu a fost târâta inapoi in mare de trei membri ai organizatiei "Salvati rechinii".
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...