joi, 30 mai 2013

Multe zambete - 30 Mai 2013

- În ultimul timp te văd foarte prost dispus. Ai probleme?
- Am aflat că în curând voi fi tată.
- Şi ce e rău în asta?
- Nevastă-mea nu a aflat încă.
____

"Un lucrator ii spune sefului: Daca nu-mi adaugati 100$ la salariu, o sa le spun tuturor ca mi-ati adaugat 200$."
____

Bărbaţii nu au nevoie de ghilotină ca să-şi piardă capul. O femeie e de ajuns.
____

- Am lăsat notebook-ul pe podea, doar monitorul i se vedea de sub pat, soacra crezând că e cântarul electronic a dorit să-și verifice greutatea. Mai pe scurt, 800 de euro cântărește nenorocita.
____

- Mereu am stiut ca am ceva in plus fata de altii..
Tarziu mi-am dat seama ca era vorba de ghinion...
____

Bula, la ora de fizica, e intrebat de profesor:
- Care e diferenta intre fulger si electricitatea din priza?
- Fulgerul e gratis!
____

- De ce are prezervativul gaurele?
- Pentru ca ai facut misto de farmacist acum doua saptamani.
____

Mama îl întreabă pe fiu:
- Ce vei face cât eu voi fi la cumpărături?
- Mă voi juca cu bona sau cu trenulețul, depinde ce va alege mai întâi tata.
____

Cu toate acestea, Cezar Ouatu e mai bun ca Dinamo. El a participat totusi la o finala europeana.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...