joi, 16 mai 2013

Multe zambete - 16 Mai 2013

Gyuri lucra la o uzină din Ardeal, era absolvent de profesională, sculer matriţer bla-bla. Intr-o zi îl cheamă directorul şi-i zice:
- Băi, Gyuri, trebuie să te dăm afară.
- Yoy, da de ce dat la mine afare?
- Băi, cum să-ţi explic, acuma cu aderarea asta la normele UE... nu mai merge ca altădată, managementul, IQ, nivelul profesional, standardele au crescut, pricepi?
- Yo nu inţelege.
- Bă, n-ai liceu, asta e!
- Face Gyuri liceul, nu problem asta. Merge Gyuri, dă la seral, termină liceul. Il cheamă directorul, aceeaşi problemă, n-ai facultate. Face Gyuri şi facultatea la FF. Iar îl cheamă directorul, bla-bla.
- Akuma ce motiv mai este, ai fekut Gyuri şi liceu şi facultate!
- Băi, uite care-i treaba, eşti ungur, mă, şi io nu suport ungurii la mine-n uzină, asta e!
- Asta nu problem este, facem Gyuri român, trecem la ortodoxie. Bun, îl năşeşte directorul, îl botează Gheorghe. După un timp iar îl cheamă, bla-bla, Gyuri răspunde şi el cu liceul, facultatea, ai fekut şi român, akuma ce mai este?
- Băi Ghiţă, uite au fost nişte comisari UE în inspecţie prin judeţ şi prefectul mi-a atras atenţia că dăm prea mulţi unguri afară, aşa că... acum mai dau şi câte un român.
____

Un tip elegant intra intr-un renumit magazin de bijuterii insotit de o superba domnisoara. Impreuna, aleg un colier de 50.000 de euro pentru ea. Fara ezitare, omul scoate carnetul de cecuri si il completeaza cu suma respectiva. Vanzatorul era un pic incurcat, deoarece suma era considerabila si era prima data cand ii vedea pe cei doi.
- Am sentimentul ca va ganditi in sinea dumneavoastra daca cecul are acoperire sau nu.
- Hmmm, pai... da...
- Astazi e sambata si banca mea este inchisa, dar iata cum propun sa facem: eu va las cecul completat, iar bijuteria ramane la dumneavoastra in magazin. Luni va duceti la banca, incasati cecul si apoi trimiteti colierul prin curier domnisoarei, zise omul in timp ce se sorbea din ochi
cu tanara.
Bijutierul, satisfacut de aceasta propunere, accepta. Cand se duce luni la banca, insa, stupoare: cecul nu avea acoperire. Consternat, bijutierul telefoneaza clientului care ii spune:
- Dar nu este nimic grav! Pe dumneavoastra nu v-a costat nimic, iar eu am petrecut gratuit o noapte salbatica cu domnisoara! Va multumesc pentru colaborare!
____

- Tata , de ce toate tirurile din strainatate au roti de rezerva ?
- Stiu ca trec prin Romania .
____

Ea : Ce zici Vasile , sa aleg rochia asta sau pe cealalta ?
El : Iti dau un sfat: faci cum crezi !
____

I: Ce așteaptă bărbatul când o femeie își ia fusta ?
R: Vântul !
____

Vine pacientul la doctor:
- Domnule doctor, am o problemă delicată, la mine penisul s-a învinețit.
Se uită doctorul, nimic nu înțelege:
- Dar cum stați cu viața sexuală?
- Păi, ca toți, de 7 ori pe zi cu soția.
- Și nu obosiți?? – întreabă doctorul.
- Mai am 4 amante și trebuie să fug la fiecare din ele, cam de 7 ori cu fiecare să reușesc.
Doctorul mirat, întreabă:
- Dar cu serviciul, cum reușiți?
- Acolo am o secretară tinerică, nu ne reținem și cam de 5 ori pe zi și cu ea fac dragoste. Totuși doctore, ce boală am???
Doctorul, ștergându-și transpirația de pe frunte, îi spune cu glas tremurând:
- Probabil, dragul meu, ai nevoie de mai multă odihnă, organismul e supra încărcat.
- Huuuuuuu…. Mulțumesc doctore, eu credeam că asta e de la ma*turbare…
____

Sotul, aflat in delegatie, ii scrie sotiei:
- Draga, nu exista femeie mai grozava decat tine pe lumea asta! Aseara m-am convins inca o data!
____

Ce bine de marinar: gagica il asteapta intotdeauna in port.
Ce bine de soferul de tir: gagica il asteapta intotdeauna in parcare.
Ce bine de aviator: gagica il asteapta intotdeauna in aeroport.
Si numai gagica e obosita rau: ba in port, ba in parcare, ba la aeroport!
____

- Ce-ai facut, frate, i-ai terminat proiectul Corinei ?
- In noaptea asta-i gata. I-am zis sa ma plateasca in natura !
- Zau, ma, si ea ce-a zis ?
- Ca ne intalnim in padure si-mi da banii acolo !
____

Un mic sfat: nu spune niciodata "sunt inconjurat de prosti!" Toti vor crede ca tu esti nucleul.
____

Chuck Norris poate împinge pasta de dinti inapoi in tub...
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...