duminică, 19 mai 2013

Multe zambete - 19 Mai 2013

Un tip intră în mare viteză în frizerie şi întreabă:
- Câţi mai sunt în faţa mea?
- 10, i se răspunde.
Pleacă şi se întoarce după o jumătate de oră:
- Câţi mai aşteaptă?
- 5.
Pleacă iarăşi, se întoarce după altă jumătate de oră şi întreabă:
- Câţi au mai rămas?
- Închid, spune frizerul.
- Nicio problemă, mă întorc mâine.
Şi iese.
- Cine-i nebunul ăsta? Ştie cineva de unde vine? întreabă frizerul.
- Da, de la nevasta dumitale...
____

"Nu înţeleg de ce românii se înghesuie să sărbătorească Ziua Muncii: e ca şi cum te-ai duce la ziua cuiva pe care nu-l cunoşti!"
____

- Doctore, ce a arătat ecografia?
- O nuntă neplanificată, domnișoară.
____

Sase pensionari irlandezi jucau poker in apartamentul lui O'Leary's cand Paddy Murphy pierdu £500 la o singura mana, duse o mana la piept si cazu mort. Din respect pentru prietenul lor, ceilalti cinci au continuat sa joace stand in picioare.
Michael O'Connor se uita imprejur si intreba:
- Oh, dragii mei, cineva trebuie sa mearga si sa ii spuna sotiei lui Paddy. Cine va fi acela?
Trag la sorti. Paul Gallagher trage paiul cel mai scurt. Ei ii spun sa fie discret, bland, sa nu faca situatia si mai rea.
- Discret??? Sunt cel mai discret irlandez pe care l-ati intalnit vreodata.
Discretie este numele meu mijlociu. Lasati in seama mea.
Gallagher se duce la casa lui Murphy si bate la usa. Raspunde doamna Murphy si il intreaba ce doreste. Gallagher declara:
- Sotul tau tocmai a pierdut £500 la poker si ii e frica sa se intoarca acasa.
- Spune-i ca poate sa crape!, raspunde doamna Murphy...
- Am sa-i transmit, raspunde Gallagher.
____

Cetăţeni oneşti de etnie neprecizată:
„Reclamele mint! Cuţitul Miracle Blade nu taie şine de tren...”.
____

- Am aţipit un pic cu capu’ pe tastatură şi am avut un coşmar: se făcea că mă bălăceam într-o piscină cu bere şi nu aveam covrigei.
____

Toti romanii ar trebui să se uite la Eurovision din patriotism. Acum e momentul să fim naţionalişti.
Trebuie să urmărim rezultatele voturilor dintre ţări, să vedem cine nu ne-a votat deloc, să ţinem minte acest lucru şi cu prima ocazie să emigrăm într-acolo că nu prea sunt români
____

El: O colegă a intrat peste mine la baie, dar a zis că n-a văzut nimic; acum mă gândesc dacă asta e de bine sau de rău.
____

- Nu știam că și gherțoii pot avea umor; tocmai am văzut unul într-un Audi Q7 cu numărul VMG. Pentru cine nu știe, abrevierea vine de la Venitul Minim Garantat, adică ajutorul de șomaj.
____

- M-a întrebat fiu-meu ce-i aia locuţiune adjectivală. I-am râs în nas: pe vremea mea, ne făceam singuri lecţiile!
____

Ştiţi ce ar spune prima soacră ajunsă pe Lună?
- Exact cum mă aşteptăm, praful de două degete!
____

Risipă e atunci când cumperi chestii de care nu are nevoie soţia.
____

La prima întâlnire.
Ea: Uimeşte-mă!
El: Nu am cont pe Facebook!
____

OPC Focsani a descoperit concentraţii inacceptabile de apă în mai multe băuturi alcoolice! Mii de oameni riscau să nu se îmbete!
____

Jurnalistii de investigatie au descoperit cum isi expedia Irinel Columbeanu scrisorile de denunt la Securitate. Pe vremea aceea, neexistand e-mail si mesagerie pe telefon, folosea, dupa cum ii spune si numele, porumbei!
____

O doamna intra intru-un magazin de carne si-i zice vanzatorului:
- Dati-mi capul ala de porc de acolo.
- Dar doamna, aia e o oglinda!
____

Doi turisti romani sunt in vacanta la Roma. Vor sa viziteze celebra bazilica San Pietro, dar cu toate ca au GPS la masina si un ghid tiparit, se invartesc de cateva ore si nu o gasesc.In cele din urma, opresc un trecator si-l intreaba, in italiana:
- Va rugam domnule , San Pietro e departe de-aici ?
Italianul , ridicand privirea :
- Oooo, e departe , in ceruri !
____

O vaca păştea în mijlocul asfaltului.
Vine un submarin şi o loveşte.
Ce putem învăţa din acest tragic eveniment?
Să nu mâncăm fructele nespălate!
____

Mare numar de magie
Aduna varsta ta cu 2, apoi scade 2.
Felicitari! Ai obtinut varsta ta...
____

Daca fetele ar incepe sa nu se mai macheze si ar purta numai haine confortabile, baietii nu ar avea incotro, decat sa se indragosteasca de frumusetea naturala.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...