vineri, 24 mai 2013

Multe zambete - 24 Mai 2013

Banii sau viata(Casa de asigurari)
Apa trece, pietrele raman (Medicul Urolog)
Tribunalele Romanesti vindeca si mai lent(Alzheimer)
Fetitele adora barbatii in varsta(Mos Craciun)
Anul acesta nu l-am vazut pe Mos Craciun(Baba Oarba)
Am o nevasta beton(Mesterul Manole)
Sotia trebuie convinsa sa doarma la perete(Mesterul Manole)
La anul nu mai dam lumina fara factura(Patriarhia)
In tinerete am fost aleasa Miss Litoral(Mamaia)
Sincera sa fiu, Zmeul avea buzduganul mai mare(Ileana Cosanzeana)
Am facut-o si pe asta!(Don Juan)
____

- Mă enervează prietenul meu, deoarece își lasă lucrurile împrăștiate prin toată casa.
Cred că o face dinadins, ca să le găsească bărbatu-meu...
____

Cea mai grozava zi este MAINE.
Maine o sa facem sport, o sa ne apucam de invatatura, o sa muncim cu sarg, o sa incepem sa citim o carte, n-o sa mai mancam dupa sase seara...
Dar nu stiu cum se face, ca atunci cand ne trezim, este mereu ASTAZI !!
____

Soacra către ginere:
– Dacă mă urăști atât de mult de ce ai o poză cu mine pe șemineu?
Ginerele:
– Ca să țin copiii departe de foc.
____

El: Imi plac femeile care ma surprind, insa, din cand in cand ar putea semnaliza si ele...
____

- Sunteti casatorit?
- Da.
- Ce stare materiala aveti?
- M-ati intrebat deja. Da, sunt casatorit.
____

- De Paste am fost pe litoralul bulgaresc. Aproape ca la noi: drumuri proaste, masini vechi, majoritatea inmatriculate in Bulgaria.
____

O tipa face sex cu un student:
- Ai terminat?
- Nu, sunt in anul IV !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...