luni, 20 mai 2013

Multe zambete - 20 Mai 2013

Doi tipi stau la un bar.
- Am impresia ca individul de la masa din colt este amantul sotiei tale, zise unul.
- Exclus, zise cel de-al doilea.
- Cum poti fi atat de sigur?
- Pentru ca e amantul meu.
____

Fiecare dintre noi ştie câte ceva despre femei. Ca să împiedice crearea unei baze comune de date, femeile ne dau foarte rar voie la bere cu băieţii.
____

Vorbesc două prietene:
- Ia zi, fato, am auzit că ai fost la teatru cu amantul, ce a fost acolo?
- A fost tragicomedie!
- Cum adică?
- Ne-am întâlnit cu soțul meu acolo... și el tot cu amanta!
____

Doctorul îşi întreabă pacienta:
- Ce vârstă aveţi, doamnă?
- Mă îndrept spre 30.
- Din ce direcţie?
____

Mi-am sunat sotul:
- Cat de tare ma iubesti?
- Cumpara-ti!
Iata ce inseamna intelegere in familie.
____

- Nu inteleg cum un barbat sanatos, cu doi rinichi, nu-i poate cumpara sotiei blana.
____

Un băieţel de patru ani a venit alergând din baie să-i spună mamei că şi-a scăpat periuţa de dinţi în toaletă.
Mama a scos-o din toaletă şi a aruncat-o la gunoi.
Atunci băieţelul a stat şi s-a uitat puţin gândindu-se, după care a fugit în baie şi s-a întors cu periuţa mamei.
A ridicat-o în faţa mamei şi i-a spus cu un zâmbet încântat: "Mai bine ai arunca-o şi pe asta pentru că a căzut în toaletă acum două zile".
____

A venit duminica :
Oamenii :
10 % merg la biserica !
90 % plâng ca este gata weekend-ul !
____

Azi nu e vineri.
Nici maine nu e vineri.
Nici poimaine nu e vineri.
Nici macar raspoimaine nu e vineri.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...