luni, 6 mai 2013

Multe zambete - 6 Mai 2013

- De ce sexul dupa casatorie seamana cu Coca-Cola?
- Pentru ca la inceput e normal, apoi e light si in final e zero.
____

- Tata, tata care e diferentza dintre confident si confidential?!
- Tu esti feciorul meu, de asta sunt confident. Prietenu tau, vecinu nostru cu care te joci in ograda, tot feciorul meu e, insa asta e confidential.
____

"De ce au oltenii masinile rosii?
Ca sa si le ciocneasca de Paste!"
____

Bula catre tatal sau:
- Tata, am doua intrebari. Prima: pot sa primesc mai multi bani de buzunar? Si a doua: de ce nu?
____

- Am gasit la bunica-mea in pod o carte crestina de bucate ... m-am apucat de gatit o reteta interesanta cu peşte.
Conform reţetei, cu doi pesti poti hrani 5000 de oameni…
____

Un tip vine la munca si povesteste colegilor sai:
- Am fost ieri la amanta. Dintr-o data suna sotul ei la usa. Ea imi spune: "Ia fierul de calcat si calca hainele". Am calcat o gramada de albituri.
Unul din colegi incepe sa rada isteric:
- Bai, ai fost pe bd. Muncii 3, apartamentul 10?
- Da.
- Eu alaltaieri am fost acolo si o zi intreaga am spalat rufe!
____

Directorul Institutului de Cercetări Alimentare, Dr. Gheorghe Mencinicopschi, ne sfătuieşte ce trebuie să punem pe masa de Paşti ca să nu ajungem la Urgenţe după aceea.:
“E suficientă o faţă de masă sau o muşama, mai mult de atât deja e exces, bila nu face faţă. Nu uitaţi: un stomac gol e un stomac sănătos, de aceea e foarte important ca pe stomacul gol să nu mâncaţi.”
“Un pahar de apă de la robinet e întotdeauna binevenit şi nu pică greu la stomac, mai ales dacă şi respiraţi după aceea. Nu vă aruncaţi la două pahare de apă, toată lumea ştie că excesele dăunează, plus că apa se digeră foarte greu”.
____

Un roman se intalneste cu un american:
- Eu castig in America 5000 de dolari pe luna, din care ma costa 4000 masa si casa. Ce fac cu restul de 1000 de dolari, nu intereseaza pe nimeni. Suntem intr-o tara democratica.
- Eu castig in Romania un milion de lei pe luna si ma costa masa si casa un milion si jumatate. De unde iau diferenta de cincisute de mii de lei, nu intereseaza pe nimeni. Suntem intr-o tara democratica.
____

Un bărbat din Iași i-a dat lumină concubinei sale, în timpul unei crize de gelozie. Victima a suferit arsuri de gradul 2 și 3.
____

- Recunosc, sunt dus cu pluta! ..dar promit ca am sa ma intorc cu iahtul !
____

O solicitanta la o agentie matrimoniala:
- As dori sa cunosc un barbat care nu fumeaza, nu bea, nu se uita la fotbal, nu se uita dupa alte femei. Aveti asa ceva?
- Da. In parcul din apropiere.
- E din agentia dvs., nu? intreaba doamna cu bucurie in glas.
- Nu... e din marmura.
____

Unii se tem de moarte in loc sa se teama de faptul ca traiesc cum nu trebuie.
____

Cel mai lenes om dintr-un oras a avut un accident: a cazut din patul in care statea. Un doctor a inceput sa il examineze si i-a spus:
- Mi-e teama ca am o veste foarte proasta. Nu vei mai putea munci niciodata. Lenesul a spus:
- Iti multumesc, doctore. Dar care este vestea proasta?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...