sâmbătă, 25 mai 2013

Multe zambete - 25 Mai 2013

Dintr-un catalog de femei:
- Cum trimiti un barbat la culcare...?
- Ii spui ca vrei sa vorbesti cu el !
____

- Bună, iubitule! Ia zi, cu ce ai vrea să mănânci cartofii, diseară?
- Păi, cu carne, bineînţeles!
- Ştiam eu! De aia am luat chips-uri cu bacon!
____

- Numai gandeste-te, draga mea... Zece ani si nici o cearta...
- Stiu, fricosul naibii!
____

Logica feminina:
- S-a uitat la mine, deci ma place!
- Nu s-a uitat la mine, deci ma place dar nu vrea sa imi arate asta!
____

Metode de agăţat În anii ’60 - învârteai cheile de la casă pe deget...
În anii ’70 - învârteai cheile de la casă şi pe cele de la maşină pe deget...
În anii ’80 - nu trebuie să învârţi nimic. Era de ajuns să şopteşti : „Am apă caldă“.
____

"Eram la magazin și în fața mea, un tip, după ce și-a cumpărat tot felul de alimente, sucuri și vinuri, aștepta să mai ia ceva. Vânzătoarea de la casa respectivă nu era acolo momentan, așa că, binevoitor, a venit să-ș ajute domnul de la carne.
Tipul îi spuse, oarecum în șoaptă, că ar dori o cutie de prezervative. După ce vânzătorul i-a descris detaliat oferta, tânărul s-a decis asupra unui brand și aștepta să îl primească pentru a putea să se bucure și el de o noapte romantică în compania iubitei lui cu care să facă tot felul de perversiuni sexuale, protejat, bineînțeles.
Vânzătorul îi întinde cutia și îi zice:
- Vezi că e cu striații. Îs foarte bune astea cu striații, se simte și altfel parcă, nu e ca un prezervativ normal. Parcă e plăcerea mai mare, mai ales în anumite poziții. Ai mai încerat cu striații?
Tipul, vizibil rușinat și un pic nervos îi zice că nu și că i-ar plăcea să le primească totuși. Ăsta continuă descrierea:
- Ehee.. ai să vezi tu în seara asta ce mișto sunt. Și eu am luat într-o seară și după o sticluță de vin parcă altfel a fost sexul. Bine, depinde și de poziție, dar să știi că oricum sunt mult mai mișto decât cele normale, vei afla tu în seara asta
Între timp vine și vânzătoarea și distinsul măcelar continuă, spre deliciul meu, dialogul:
- Mărioaro, uite, băiatul ăsta a luat prezervative cu striații. Tu ai folosit din astea? Ia zi-i cât de bine te-ai simțit, e cu totul altă senzație, este?
Mărioara, o femeie trecută de 40 de ani, grăsună și cu sânii lăsați se uita ba la vânzător, ba la client, pe de-o parte deranjată, pe de altă parte un pic pofticioasă.
Tânărul și-a primit prezervativele până la urmă și a venit rândul meu. Inițial voiam să-mi iau un pachet de țigări, dar ulterior m-am gândit să primesc și eu o descriere amănunțită a produsului și am cerut altceva. M-am apropiat și am zis:
- Bună seara. Aș dori niște tampoane!"
Andrei Ciobanu FB
____

- Domnule,în dosarul dvs scrie c-ați avea o soră geamănă.
- Am avut,în copilărie. Acum ea e mai tînără dacît mine cu vreo zece ani.
____

Politistul catre soferul unei masini rasturnate pe marginea drumului:
- Hmm, vad ca ati iesit de pe carosabil...
- Neah, golesc scrumiera!
____

1. Întrucât Becali e obișnuit să fie mereu numărul 1, directorul închisorii i-a rezervat acestuia prima celulă de la etajul 1.
2. Deși lui Gigi Becali îi plac oile, el a fost găsit țap ispășitor în cazul terenurilor MApN.
3. Având în vedere timpul avut la dispoziție, Becali poate, în sfârșit, să învețe să citească.
4. Având posibilitatea să muncească, Becali s-a oferit să taie telemeaua la bucătărie.
5. Sezonul agricol fiind aproape, Becali are șansa ca în această vară să muncească pe terenurile pe care le deține.
6. Fiind un om săritor, acesta s-a oferit să lucreze la spălătorie. Pentru că vrea să își spele păcatele.
7. După duș, având mai multe ore libere, Becali poate să își termine cartea. De colorat.
8. Având un regim semi-deschis, acesta îl poate suna oricând pe Reghecampf să îi dea indicații cu privire la titularii meciurilor.
9. Pentru că așa este moda în penitenciare, Gigi Becali își va tatua o oaie pe spate.
10. Având experiență în transferurile de fotbaliști, oficialii închisorii îl lasă pe Gigi Becali să efectueze transferurile de deținuți.
@hazmedia.ro
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...