miercuri, 22 mai 2013

Multe zambete - 22 Mai 2013

El: - Ştii, ce a fost între noi aseară... nu ştiu cum să zic...
Ea: - Păi ce a fost aseară?
El: - După ce veneam din club, ... în maşină...
Ea: - Aaaa, alea 2 minute? Am şi uitat!
____

Ion şi Maria şi-au cumpărat maşină. În prima zi, se urcă la volan Maria şi intră în primul stâlp.
- Eşti o proastă! ţipă Ion. Faci numai tâmpenii!
- Lasă, că şi tu ai spart ieri borcanul cu zacuscă.
____

Intra James bond intr-un bar din romania si se recomanda:
- Bond, James Bond. As dori o bere rece, cat costa?
la care barmanul:
- 10 bani, 9 lei si 10 bani.
____

Seara pe o bancă in parc, un baiat si o fată . Tipul ii atinge in permamentă spatele. In cele din urma ea intreabă :
- Ce faci?
- Caut sânii.
- Sânii sunt in faţă!
- Acolo am căutat deja.
____

Cum iti dai seama ca s-a terminat "Romanii au talent"?
Se plang toti pe facebook de castigator
____

Anunţ în maternitate:
- Au dreptul să asiste la naştere doar bărbaţii care au participat la concepere!
____

Imi plac femeile inteligente. Atunci cand iesi la intalnire, nu trebuie sa fie un concurs de holbat. Frank Sinatra
____

- Întotdeauna ajung târziu la birou, dar mă revanşez plecând mai devreme.
____

Patronul unei întreprinderi se hotărăşte să meargă să facă o vizită neanunţată muncitorilor, să verfici cum lucrează aceştia. Plimbându-se pe şantier, vede la un moment dat un tânăr care fuma tacticos la umbra unui pom, rezemat comod de trunchiul copacului. Văzând că tânărul nu se sinchiseşte de apariţia lui, patronul se apropie de el şi îl întreabă:
– Cu cât eşti tu plătit pe lună?
– Cu 100 de Euro, răspunde băiatul.
– Uite aici îţi dau 100 Euro, dar cară-te şi să nu te mai văd pe aici!
Tânărul ia banii şi pleacă. Nervos, patronul îl cheamă pe şeful de şantier şi îl întreabă:
– De cât timp lucra leneşul ăsta în firma mea?
– A, băiatul acela? Nu lucra aici! Venea doar să ne aducă pizza!
____

Un inspector de la Fisc vine la o sinagoga în control si dupa ce se uita pe registre concluzioneaza el catre rabin:
- Domnule, veniturile dvs sunt foarte mici si impozitul la fel. Cum reusiti dvs sa traiti cu niste încasari asa de mici?
- Noi aici reciclam TOTUL si ne multumim cu putin.
- Chiar totul?
- Tot.
- Si picaturile de la lumânari?
- Da.
- Pai cum?
- Pai le strângem le trimitem la o fabrica de lumânari si din când în când ne trimit o lumânare.
- Bineeee. Si firmiturile de pe masa le reciclati? -întreaba agentul în zeflemea.
- Da. Le strângem si le trimitem la o fabrica de pâine. Din când în când ne trimit o punga de pesmet.
- Buuuun. Da cu pieile de la circumcizie ce faceti? Si pe ele le reciclati?
- DA. Le strângem, le trimitem la Fisc si din când în când ne trimit unul ca tine.
____

Un barbat afla ca in urmatoarea saptamana va fi foarte ocupat datorita problemelor de serviciu. Asa cum era normal, isi anunta sotia:
- Draga mea, voi primi vizita unor parteneri de afaceri si trebuie sa ii conduc prin tara. O sa lipsesc o saptamana!
- Atunci, daca tot lipsesti … am auzit despre o excursie foarte interesanta in Grecia, as vrea sa merg si eu…
…Ca orice barbat intelegator, sotul aproba excursia.
Seara merge… unde credeti? Sa-si anunte si amanta …
- Imi pare rau, dar trebuie sa plec o saptamana prin tara!
- Iubitule, daca tot pleci, nu-mi platesti o excursie in Grecia?
Fiind, asa cum am spus, un barbat intelegator, a aprobat si cea de a doua excursie …
Dupa o saptamana, sotul revine si observa ca sotia este foarte incantata de excursie.
- Ei, cum a fost?
- Extraordinar, am vizitar foarte multe locuri interesante, am aici ceva fotografii …
Barbatul o observa cu surprindere in poze pe amanta.
- Ce s-a intamplat, o cunosti?
- Nu … Doar mi s-a parut cunoscuta … dar nu!
- Ah, sa stii ca femeia asta s-a culcat cu toti barbatii din excursie, si nu au fost putini …
Omul nostru inghite in sec si seara merge la amanta.
- Ei, cum a fost?
- Extraordinar, multumesc! Hai sa iti arat fotografiile! In unele dintre ele, binenteles, barbatul isi recunoaste sotia.
- O cunosti?
Barbatul neaga, bineinteles.
- Ei, sa stii ca asta a fost ceea mai tampita din toate femeile de acolo! A fost singura care a venit cu sotul!
_______________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...