luni, 27 mai 2013

Multe zambete - 27 Mai 2013

Soția către soț:
- Te gândești vreodată la altcineva când facem dragoste?
Soțul:
- Nu. Întotdeauna mă gândesc la soră-ta.
____

O fetita statea in mijlocul drumului. Apare Politia Rutiera:
- Domnule politist, cum ajung la spital?
- Ramai unde esti!
____

Bărbatul se interesează:
- Hei, nevastă, cum a fost astăzi la academia de artă? Ai stat din nou ca model tinerilor artişti?
Soţia aprobă, mulţumita.
- Şi cum o să se numească pictura?
Şotia:
- Eva şi vaca!
- Sună interesant! Şi cine a pozat ca model pentru Eva?
____

70 % dintre romani traiesc in stres. Restul de 30 % traiesc in Italia, Franta, Germania, Spania ...
____

Sotia catre sot:"O sa fiu sincera cu tine... De cand am ramas insarcinata ma tot gandesc ca nu ma placi pentru ca sunt grasa si mi-e frica sa nu te combini cu vreo fata mai slabuta. Tie de ce ti-e frica ?"
Sotul:"De ursi"
____

- De ce numai 10% din creierul uman contine cod executabil ?
- S-a descoperit ca restul sunt comentarii!
____

- Domnişoară, de câte ori îmi surâdeţi, îmi vine să vă invit la mine.
- Vai, sunteţi un seducător!
- Nu. Sunt dentist…
____

Un chirurg mergea prin cimitir,cand se auzi strigat dintr-un mormant:
- Dom‘ doctor,eu sunt Vasile....pe care l-ati operat!
- Omule, am facut tot ce s-a putut dar....
- Nu va port pica, dar ceva de viermi nu aveti?
____

O prostituata acosteaza un batran:
- Hei, tataie, ce ai zice daca am petrece seara impreuna?
Batranul ii intinde o bancnota de 100 si-i spune:
- Tine asta, pentru increderea pe care ai avut-o in mine!
____

- Inainte eram gras, iar acest lucru imi provoca disconfort. Doctorul m-a sfatut sa ma operez. M-am operat iar acum sunt grasa.
____

- Domnule doctor, acest pacient trebuie operat urgent!
- Da' ce- are???
- Multi bani!
____

Trăim intr-o societate în care pizza ajunge mai repede decât poliția.
____

PAREREA OAMENILOR DESPRE UN ARTIST OARECARE.
Hmmm...naspa.
Asa cant si eu cand is beat!
Nu-mi place deloc...
O sa-i dau dislike!
Da-i un comment precum ca-i cel mai prost!
De ce nu incetezi sa canti ca bunica-mea?
PAREREA LOR DUPA CE RESPECTIVUL ARTIST A MURIT.
Ai fost cel mai bun dintre toti.
Nu se poate!
Te voi iubi mereu!
Vei ramane vesnic in sufletul meu...
Iti inteleg suferinta...
Ce pierdere...
De ce, Doamne, tocmai el?
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...