sâmbătă, 11 mai 2013

Multe zambete - 11 Mai 2013

Bahmuţeanca s-a împăcat cu Prigoană.Tigaia Dry Cooker chiar face minuni !
____

- Fiind obosit, am zis ca nu strica daca iau o bere si ma intind putin in pat... Nici bine n-am apucat sa trag o gura de bere, ca m-au si luat pe sus bodyguarzii de la Dormeo.
____

Ionel, 5 ani.
- Ionele, de ce i-ai zis Mariei că e proastă? Du-te și spune-i că îți pare rău!
- Maria,... Îmi pare rău că ești proastă...
____

"Domn generos caut decolteu pe masura ! "
____

- Mă uitam peste pozele unei foste colege de liceu şi mă minunam. Peste ea parcă nici nu au trecut anii, e la fel de urâtă.
____

Dacă eşti supărat şi crezi că viaţa e nedreaptă, dacă se preconizează o zi de tot rahatul şi daca de la prima oră ai semne că îţi va merge prost, stai o clipă şi gândeşte-te că undeva în lumea asta, un om înjură, blesteamă şi împinge cu putere o uşă pe care scrie "Trage".
____

- Profu’ vrea sa vada ce am lucrat in ultimele 2 saptamani la licenta. Crezi ca se supara daca ii duc vreo suta de doze goale de bere?
____

- Ba, la tine ploua?
- A, nu, frate, la mine e ''bine'', la mine ninge!
____

La intrebarea "manastire intr-un picior , ghici ciuperca ce-i ? " , Ciuperca n-a stiut ce sa raspunda.
____

Am ajuns la urgente cu sotia mea, grav ranita la picior. Doctorul intreaba:
- Ce s-a intamplat?
- A fost impuscata!
- Ati fi putut sa fiti mai precis!
- Da, dar stiti, e prima data cand trag cu arma!
via BFPT FB
____

Beau ca sa-i fac mai interesanti pe unii oameni! (E.Hemingway)
____

Viata iti ofera mereu a doua sansa. Se numeste MAINE!
____

Cîteva lucruri comune la adolescenți și... pisici:
- Dacă-i strigi pe nume, nu întorc capul. Folosește alte apelative (ex: pisi etc).
- Orice-ai face pentru ei (ele), nu e întotdeauna suficient pentru a-ți oferi privilegiul de a se lăsa puțin mîngîiați.
- Foarte rar vei vedea o pisică lîngă părinții ei în afara casei. Cît despre adolescenți...
- Pisicile pot dormi continuu, de te-ntrebi dacă mai trăiesc sau... Despre ăilalți, nu mai zic.
- Pisicile au 9 vieți. Adolescenții cred că au 9 adolescențe.
____

Maxima:
Paradoxal, exista totusi ceva in Univers care traieste vesnic: Moartea.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...