duminică, 11 august 2013

Din viata - 11 August 2013

Realitatea fricii:
Nu ţi-e frică de întuneric, ţi-e frică de ceea ce se află în el.
Nu ţi-e frică de înălţimi, ţi-e frică să cazi.
Nu ţi-e frică de oamenii din jurul tău, ţi-e frică de refuz.
Nu ţi-e frică să iubeşti, ţi-e frică să nu fii iubit de aceeaşi persoană.
Nu ţi-e frică să încerci din nou, ţi-e frică să nu fii rănit din nou pentru acelaşi motiv.
____

Proştii au noroc... Numai că, din cauza prostiei, ei nu înţeleg acest lucru!
____

Ca trece tineretea, nu-i mare scofala...
Problema e ca trece si batranetea.
____

Alcoolul nu rezolva problemele, dar nici daca bei lapte nu vei scapa de ele.
____

Matematicianului David Hilbert îi aparţine următoarea frază, rostită într-o prelegere universitară:
- Fiecare om are un anume orizont. Când acest orizont se restrânge într-atata încât devine extrem de îngust, el se transformă într-un punct; iar atunci omul acela zice: "Iată punctul meu de vedere!"
____

Munca va astepta in timp ce ii vei arata copilului curcubeul, insa curcubeul nu va astepta pana ce vei termina munca.
____

Albert Einstein:
- Fidelitatea forţată e un fruct amar pentru toţi cei implicaţi.
- Dacă teoria mea se va dovedi corectă, Germania va susţine că sunt german, iar Franţa mă va declara cetăţean al lumii. Dacă teoria mea se va dovedi falsă, Franţa va spune că sunt german, iar Germania mă va declara evreu.
- Supravieţuind acestei "epoci măreţe", este greu să te împaci cu faptul că aparţii speciei acesteia smintite şi degenerate, care se făleşte cu voinţa sa liberă. Cât mi-aş dori să existe undeva o insulă pentru cei înţelepţi şi cu voinţă bună! Într-un asemenea loc chiar şi eu aş fi un patriot înfocat!
- Munca e singurul lucru care dă substanţă vieţii.
- Nu vă faceţi griji cu dificultăţile voastre la matematică. Vă asigur că ale mele sunt chiar mai mari!
- Nu poţi acuza gravitaţia când dragostea te doboară.
- Ar trebui să ne ferim să facem din intelect zeul nostru; are într-adevăr muşchi puternici, dar n-are personalitate.
- Niciodată să nu priveşti studiul ca pe o datorie, ci ca pe un prilej demn de invidiat care te învaţă ce înseamnă influenţa eliberatoare a frumuseţii pe tărâmul spiritului, pentru bucuria ta personală şi beneficiul comunităţii căreia va aparţine munca ta de mai târziu.
- Nu tot ceea ce poate fi numărat contează şi nu tot ceea ce contează poate fi numărat.
- Cel mai neinteligibil lucru despre lume este că e inteligibilă.
- Gândesc foarte rar în cuvinte. Îmi trece prin minte câte un gând, şi abia după aceea caut poate să-l exprim în cuvinte.
- Nu am niciun talent anume. Sunt doar extraordinar de curios.
- Dacă nu ai făcut niciodată o greşeală înseamnă că nu ai încercat niciodată nimic nou.
- Am ajuns să-mi dau seama că nu e nicio binecuvântare să locuieşti cu copiii, dacă soţia îţi stă în drum.
- Căsnicia nu-i decât o sclavie care pare civilizată.
- Naţionalismul este o boală infantilă. Este pojarul umanităţii.
- Informaţia nu este cunoaştere. Singura sursă a cunoaşterii este experienţa.
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...