miercuri, 21 august 2013

Zambete caniculare - 21 August 2013

Sotul se intoarce acasa de la medic. Pentru afectiunile dorsale i se recomanda tratament cu supozitoare. Sotia il ajuta, cu o mana il tine de umar si cu cealalta ii administreaza medicamentul. La un moment dat, sotul urla cu putere.
- Dragul meu, am impins prea tare si te-a durut?
- Nu m-a durut cand ai impins tu, draga mea, ci cand mi-am dat seama ca medicul mi-a administrat supozitorul avand amandoua mainile pe umerii mei.
____

- Un cutremur a devastat orasul Prztschwadsjopians!
- Si cum se chema acest oras inainte de cutremur?...
____

- De ce barbatii buni sunt insurati?
- Pentru ca pe ceilalti nu-i vrea nimeni!
____

Nu are rost să discuți în contradictoriu cu soția: în 90% din cazuri, ea va avea dreptate și numai în 10% din cazuri, tu vei fi vinovat.
____

- De ce nu e bine sa agati femei la spalatorie?
- Deoarece o femeie care nu-si permite sa-si cumpere propria masina de spalat, n-o sa fie in stare sa te intretina!
____

Degeaba spui ca iti astepti printul, daca intre timp te-ai distrat cu tot regatul.
____

- La colt, la noi, s-a deschis o crasma care se cheama BIBLIOTECA.
- Super! E chiar fain sa spui "Am fost la BIBLIOTECA"!
____

Exista doua feluri de lucruri: de firma si de forma.
____

Crezi ca ceapa este singura leguma care te face sa plangi? Hm...Te-a trosnit cineva vreodata peste mecla cu un dovleac?
____

- Fiul meu de 6 ani mi-a lasat secretara gravida. Ticalosul mic a luat un ac si mi-a gaurit toate prezervativele!
____

Elena Udrea a declarat că vrea să se apuce de agricultură. Auzind una ca asta, designerii de la Vuitton au scos o poșetă murdară de bălegar.
____

- Mama, mama, cand o sa am in sfarsit fratiorul?
- Dar daca va fi surioara, ce zici?
- Sa fie care este mai repede gata!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...