vineri, 9 august 2013

Zambete caniculare - 9 August 2013

Un vultur stă pe-un pisc cu-n pix în plisc.................. Dovadă a poluării cu plastice.
____

Regele Cioabă despre supuşii săi din capitala Italiei : Roma este a rromilor, nu a tiganilor alora de italieni.
____

- Tata, aduci tu mingea inapoi, in teren?
- De unde, dragul meu?
- De la supermarket. Poti sa treci direct prin vitrina...
____

Sotul si sotia in pat:
- Iubitule, ce ai face daca lumea s-ar sfarsi in 10 minute?
- As face dragoste...
- Si in restul de 9 minute?
____

Prognoza meteo pentru 2025 :
,, Va ninge la Polul Nord , cer senin la Polul Sud şi ploaie în restul Chinei… “
____

"Când m-am dus la control, doctorul de familie m-a întrebat:
- Ai făcut sex în ultima săptămână?
- Nu, i-am răspuns, sunt însurat, și ziua mea de naștere e abia în decembrie!"
____

- Draga mea, maine implinesti 30 de ani! Eu plec acum in oras. Ce ti-ai dori de ziua ta?
- Oaaaa! Scumpule! As dori o rochie noua, o posetuta, un buchet mare de trandafiri...
- Bine, bine... te-am intrebat doar asa din politete. Eu merg la o bere cu baietii.
____

"Azi a venit fiica mea la mine și mi-a spus:
- Tată, eu vreau ca tu imediat să mă alungi din casă. Camera mea, dă-o în chirie studenților, aruncă pe geam toate hainele mele, vinde lucrurile mele, inclusiv televizorul, combina muzicală, Notebook-ul și IPhone-ul. Te rog, toate bijuteriile mele vinde-le, iar banii donează la GreenPeace sau la Crucea Roșie. După asta renunță complet la mine și niciodată nu mai vorbi cu mine, șterge-mă din testament, iar partea mea împarte-o între frați.
De fapt, ea nu a spus chiar așa. Ea a formulat toate cele spuse mai sus într-o frază cu mult mai scurtă:
- Tată, fă cunoștință cu prietenul meu Istvan"
____

Un moldovean : Bucurestiul e inima tarii. Evident , creierul e in alta parte.
____

La intrarea pe un podet de scanduri, ce leaga doua piscuri de munte, este urmatorul anunt :
Pe acest podet pot sa treaca simultan:
- maxim 1 american
sau :
- maxim 2 romani
sau :
- minim 1.000 de unguri
© LGG
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...