duminică, 11 august 2013

Zambete caniculare - 11 August 2013

O blonda si o bruneta la o cafea. La un moment dat, suna telefonul blondei. Bruneta intreaba:
- De ce nu raspunzi?
- Nu-i pentru mine. Nimeni nu stie ca sunt aici.
____

O bătrână își căuta pisica: "Pis, pis, pis!"
Iese pisica de sub pat: "Pace și ție, mamaie!"
____

Ion se trezeste intr-o dimineata cu o mahmureala ingrozitoare dupa o noapte petrecuta la o petrecere de afaceri. Se chinuie sa-si deschida ochii si primul lucru pe care il vede sunt doua aspirine asezate langa un pahar cu apa pe noptiera. Si langa el, un trandafir rosu! Ion se ridica din pat si-si vede hainele curate si calcate. Se uita prin
camera si vede ca totul e in ordine perfecta si luceste de curatenie. La fel e si in restul casei. Ia aspirinele, se sperie cand se uita in oglinda din baie si vede un ochi vanat si in cele din urma observa un bilet pe masa pe care scria: "Dragul meu, micul dejun e in cuptor. Eu am iesit la cumparaturi. Te iubesc!!" Se taraste pana in bucatarie si vede ca intr-adevar il asteapta micul dejun aburind si ziarul de dimineata.
Fiul lui e si el in bucatarie. Ion il intreaba:
- Fiule, ce s-a intamplat azi-noapte?
- Pai, ai ajuns acasa beat dupa 3 dimineata si ai luat-o razna. Ai rupt masuta din sufragerie, ai varsat pe coridor si ti-ai facut un ochi vanat cand ai dat cu capul de usa.
- Atunci de ce este totul intr-o ordine atat de perfecta, atat de curat, am primit un trandafir rosu si micul dejun ma asteapta pe masa?
- Ah, asta-i simplu, ii raspunde fiul. Mama te-a tarat pana in dormitor si cand a incercat sa-ti dea jos pantalonii i-ai spus: "Lasa-ma in pace, t***a ce esti, sunt insurat!"
Morala:
Masuta rupta - 300.26 lei
Micul Dejun - 10.20 lei
Trandafirul rosu - 5.00 lei
Aspirinele - 0.50 lei
Sa spui lucrul potrivit la momentul potrivit... de nepretuit!
____

Patronul unei companii discuta cu un tanar care cauta de lucru:
- In primul rand, firma noastra este obsedata de curatenie, zice patronul. V-ati sters picioarele pe covoras inainte de a intra aici?
- O, da! Bineinteles...
- In al doilea rand, continua patronul, cerem colaboratorilor nostri sinceritate. Nu exista niciun covoras la intrare...
____

O blondă tristă către bărbatu-su:
– Mă simt îngrozitor, spunea ea. Am vrut să-ți calc noul costum și am făcut o gaură uriașă pe fundul pantalonilor.
– Nu-i nimic, draga mea. Costumul are două perechi de pantaloni.
– Știu bine, pentru că ăsta a fost norocul meu: am folosit acești pantaloni ca să-i cârpesc pe cei arși.
____

O blonda la volan ...
La radio se aude: "Ascultati KissFM !"
- Oau... de unde stiu astia totul ?!
____

- De ce nu sare mai mult mingea asta ?
- Deoarece excesul de sare dauneaza grav sanatatii !
© LGG
____

- Eu când beau, capăt atâta curaj, încât nu mi-e frică de nimeni!
- Nici măcar de nevastă-ta?
- Încă nu am băut niciodată atât de mult!
____

In ziua de azi, femeile sunt de doua categorii:
- Cele cu care sa faci o casa
- Cele cu care sa iesi din casa
____

Vodafone lansează o cartelă pre-pay cu 1000 minute de interceptări pe lună.
via t.n.r.
____

O blonda a primit un SMS:
"Te iubesc, Mircea"
A trimis raspuns:
"Multumesc, dar nu ma cheama Mircea"
____

"- Stii bancul cu mine si cu fiica-ta? i-am zis sefului meu dupa o cearta zdravana.
- ??!...
- O s-aveti un nepotel."
____

I: Poti rezista daca iti da Chuck Norris un pumn?
R: Da. Daca e de seminte.
____

Intra sotia in casa.
- Dragul meu, uite, aici, o bere pentru tine.
Mai trece ceva timp:
- Dragul meu, de ce nu te uiti la fotbal? Ia zi, vrei ceva de mancare mai special?
Sotul, cu o privire ingandurata:
- Ia zi, cat de tare...
- Un pic asa...farul din dreapta, capota si parbrizul.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...