marți, 6 august 2013

Zambete caniculare - 6 August 2013

- Draga mea, am decis să te părăsesc!
- Ai găsit una mai bună?
- Mai ieftină.
____

Un pescar pe malul apei se holba la plutitor de cateva ore bune. La cativa metri, in larg, inota un crocodil. Vazand pescarul, crocodilul intreaba:
- Cum merge treaba, n-ai prins inca nimic?
- Nu!
- N-ai chef sa faci o baie?
____

Oamenii de știință spun că întreaga lume este alcătuită din protoni, neutroni și electroni. Ca întotdeauna, ei au uitat să menționeze proștii!
____

Un salon de bronzat din Caracal a fost pradat noaptea trecuta.
Hotii venisera sa fure bronzul.
____

- Ai auzit că Bulă a murit în timp ce-şi petrecea vacanţa în Romania?
- Dar din ce cauză a murit?
- Din cauza vinului, a femeilor şi a cântecului...
- Ce motivaţie frumoasă! Cum s-a întâmplat?
- El tocmai cânta o romanţă de dragoste sub fereastra unei femei, când soţul acesteia a apărut şi i-a spart capul cu o sticlă de vin ..
____

Pentru ca femeia să nu țipe ziua, trebuie să faci în așa fel ca rezerva de țipete să și-o epuizeze noaptea.
____

Sotul isi prinde sotia in pat cu altul si, in loc de altceva, incepe sa-si faca cruci.
- Bai,omule, sa mor eu daca te inteleg! Eu sunt barbatul ei si tre' sa-mi fac datoria, dar tu ce obligatii ai?!
____

- In sfarsit am dat examenul de conducere. Acum pot sa-mi iau masina. Poate imi recomanzi, care e cea mai buna pentru o fata?
- Masina de spalat.
____

Sotul aflat in delegatie isi suna sotia :
- Draga ce mai faci ?
- Bine draga ! Azi-dimineata pe la ora 7, am mancat niste branza cu rosii pe care le-am luat ieri de la piata dupa ce-am iesit de la serviciu. Erau tare faine rosiile , iar baba care mi le-a vandut era din sat cu unchiul tau Vasile la care am fost amu 2 ani pe vremea asta si de la care am imprumutat 4 lei ca sa luam un litru de benzina sa punem in masina noastra , care amu trebuie s-o ducem la service ca s-a stricat frana de mana si am intrat alaltaieri intr-un stalp de s-a ales praful de ea.....
- ...
© LGG
____

Tragedie într-un muzeu din Olanda! Hoţ român, în stare gravă după ce a vrut să fure tabloul electric.
____

Un pieton intreaba un sofer de taxi:
- Puteti sa imi spuneti, va rog, cum ajung cel mai repede la cimitir?
- Intindeti-va pe jos si va rezolv!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...