luni, 19 august 2013

Zambete caniculare - 19 August 2013

Un angajat intra in biroul sefului, smulge cablul telefonic din perete, ii arunca hartiile pe jos, ii toarna cafeaua pe cap si da sa-l bata cand colegii din birou striga: 'Opreste-te Ghita, nu ai castigat la LOTO..., noi am glumit!!!! '
____

- Draga mea, cati barbati ai avut?
- Sase...
- Deci eu sunt al saselea?
- Nu, tu esti al cincilea!
____

Ion si Maria s-au dus in padure sa culega mure. Si fiindca era multa lume, au cules mure.
____

Capitanul de la armata aliniaza soldatii si le zice:
- Cine vrea sa vina cu masina la scos cartofi?
Inainteaza doi. Si apoi zice:
- Restul veniti pe jos!!!
____

Nu încercați să înțelegeți femeile. Ele sunt înțelese doar de femei și din acest motiv se urăsc reciproc.
____

Sotia pleaca in deplasare iar cand se intoarce gaseste in sertar o pereche de chiloti ce nu-i apartin.
Furioasa isi ia sotul la rost. Acesta raspunde suparat:
- N-am nici o idee...eu nu spal rufele!
Asa ca sotia o interogheaza pe servitoare:
Aceasta foarte indignata:
- De unde sa stiu, doamna?! Acesti chiloti nu-mi apartin. Eu nici macar nu port chiloti- daca nu credeti, intrebati-l pe sotul dumneavoastra!
____

Seful catre noua secretara blonda:
- Spuneti-mi, ce avem notat pe calendarul intalnirilor de saptamana viitoare?
- Luni, marti, miercuri, joi, vineri.
____

Ma suna nevasta-mea azi, in timp ce eram la cumparaturi:
- Costele, cumpara si niste hainute noi pentru copii in 3-6 luni.
- Sigur, i-am raspuns. Numai sa-mi aduci aminte atunci mai aproape.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...