miercuri, 14 august 2013

Zambete caniculare - 14 August 2013

- In sfarsit am inteles de ce m-am ingrasat!!E din cauza samponului pe care scrie: ”Pentru a da volum” Deci, din cauza asta o sa folosesc doar detergent pentru vase care spune: ”Indeparteaza chiar si grasimea greu de indepartat”
____

- Am auzit ca te casatoresti cu Vasile.
- Da, luna viitoare.
- Mi-am imaginat eu. Cand i-am dat papucii, mi-a zis ca daca il parasesc o sa comita o prostie!
____

Bautorii de bere sunt de doua categorii: cei care au burta si cei care si-o s*g!!.
____

Un barbat merge la biblioteca.Se duce la bibliotecara si o intreaba:
- Nu va suparati, ma ajutati sa caut o carte?
- Da sigur, sa imi spuneti titlul cartii!
- "Barbatul, sexul puternic"
- Da, dar nu o sa gasiti aici deasupra. Incercati la parter la sectiunea Fantezie.
____

Scene de groază la Caracal! Cetăţenii sunt decimaţi de o greblă uitată cu dinţii în sus pe trotuar!
____

"- Poti citi numarul de inmatriculare al masinii aceleia de aici? ma intreba instructorul meu.
- As... normal! i-am raspuns. Acum te rog, deschide parasuta aia odata!"
____

Vine un eschimos la altul în iglu și vede aruncata pe jos o blana de urs. Privește, blana nu are nici o gaura, şi întreabă:
- Singur l-ai ucis?
- Da.
- De câte ori ai împuscat?
- De zece.
- Şi de câte ori ai nimerit?
- Niciodată. A murit de râs.
____

Doua blonde.
- Ei, cum a fost la examenul de sofat?
- Pai, am picat...
- Cum asa?
- Am ajuns la o intersectie cu sens giratoriu si acolo era un semn pe care scria 30. Am incercuit sensul de 30 de ori si... am picat.
- Aha, sigur ca te-ai incurcat la numaratoare...
____

Tiganii din Italia : noi n-am venitara la furat ,accesăm si noi fondori europene, d-alea neramborsabile.
____

Dacă îți spune cineva că s-a îmbogățit prin muncă, întreabă-l:
- Prin munca cui?
____

Fumatul dauneaza grav sanatatii!
Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii!
Consumul de sare, zahar si grasimi, dauneaza grav sanatatii!
Desfiintati dom'le sanatatea, ca tot ce ne place noua, dauneaza grav sanatatii !
____

Ultima modă printre piţipoance: ca buzele să pară şi mai mari, işi fac operatie de micşorare de cap.
____

- Pe surioara voastra o sa o numim ca pe bunica!
- Nu se poate - doar nu o sa strigam dupa ea "BUNI"!!
____

- Ce ai de gand sa faci dupa liceu? il intreba diriginta pe Bula.
- De obicei ma duc sa fumez, raspunse el. Dar momentan, doar sa ma p*s.
____

I: Care e diferenta dintre un vagabond si un deputat?
R: Unul nu face altceva toata ziua decat sa stea pe o banca, sa doarma si sa bea... E o povara a societatii. Celalalt e un vagabond.
____

- Mi-am facut casa rotunda. De ce asa ciudata, rotunda? A aflat soacra-mea ca imi fac casa noua si m-a intrebat daca este un coltisor si pentru ea.
____

Doi tineri casatoriti se plimbau in parc de mana sub cerul instelat. Atrasa de frumusetea cerului ea il intreaba:
- Iubitule, stii cumva unde este ursa mare?
- Draga mea, este o seara minunata, iar vrei sa vorbim de maica-ta?
____

Nu te compara cu nimeni pe lumea asta... Daca o faci, inseamna ca te insulti singur! (Bill Gates)
____

- Comentariile rasiste inutile nu fac decat sa asmuteasca oamenii si tiganii unii impotriva celorlalti.
____

- Am schimbat toate numele de femei din telefonul meu cu nume de barbati, ca sa nu banuiasca nevasta-mea ceva si sa creada ca o insel.
Ei bine, chestia asta n-a functionat. Dupa ce mi-a citit mesajele, acum e convinsa nu doar ca o insel ci si ca sunt g*y.
____

Judecatorul:
- Sentinta este: 100 de zile inchisoare cu executare sau 10 mii de Euro.
Inculpatul:
- Prefer sa primesc banii.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...