miercuri, 7 august 2013

Zambete caniculare - 7 August 2013

- De ce nu te duci la biserica? Il intreaba preotul satului pe hangiu
- Nu vin acolo, pentru ca sunt prea multi ipocriti.
- Dar aceasta nu ar trebui sa te impiedice. Intotdeauna mai exista loc de inca unul.
____

- Mama, copiii la scoala ma fac papitoi!...smiorcai Raducu.
- Nu-i baga in seama, puiule, raspunse maica-sa, uitandu-se pe fereastra la valurile inspumate ale marii. Sa vedem ce-or sa mai zica atunci cand o sa te faci mare si-o sa ajungi primar...
____

- Fiica mea, mi s-a spus ca fumezi.
- Da? Pe cine n-am salutat in fata blocului?
____

Traian Basescu :
"Stimati cetateni , va propun un exercitiu : Nu va uitati timp de o saptamana , la Antene !!!"
L-am ascultat, si mi-au disparut amandoua parabolicele de pe casa ... Cred ca asa a facut si cu navele...
© LGG
____

Femeile se indragostesc de ce aud, barbatii de ce vad... de aceea femeile se machiaza si barbatii mint.
____

- Ospătar, de ce ţii mîna pe friptura mea?
- Pentru că nu vreau s-o adun iar de pe jos. Ştiţi... alunecă.
____

Un tip se intoarce acasa beat mort, la trei dimineata. Intra in dormitor si se culca langa sotie. Pana sa adoarma numara picioarele ce ies de sub plapuma. - 1, 2, 3, 4,...5, 6!Dar,.. mai e cineva in patul meu..! Sare din pat, pentru a numara mai bine picioarele.. - 1, 2, 3, 4!Nu, totul e OK, suntem doar noi doi.
____

Ion vine beat-mort acasa si gaseste un bilet pe masa din bucatarie:
"Ioane daca vii iar beat du-te de te culca in patul cu vaca Maria"
Se duce in pat langa nevasta-sa Maria , iar aceasta sare cu gura pe el :
-M a Ioane, tu n-ai citit biletul ?
- Ba da !
- N-ai citit bine , acolo scria "pătul" si dupa "vaca" era un punct !
____

Nu vă enervați că copilul v-a trezit la ora 3 dimineața cu țipetele lui, în curând veți fi bucuroși ca măcar la această oră să fie acasă.
____

Fotograful de la nuntă:
- Și unde este fericita pereche?
Unul din oaspeți:
- Iat-o – arătând spre mireasă și mama acesteia.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...