duminică, 25 august 2013

Zambete caniculare - 25 August 2013

Dupa o partida de vanatoare, Ion ii aduce Mariei o pereche de fazani gata jumuliti:
- Imi pare bine ca m-ai scutit ca sa-i jumulesc eu, dar cine a facut treaba asta?
- Nimeni! Cand i-am impuscat faceau sex, asa ca n-au mai apucat sa se imbrace.
____

Cum afli sexul unui caine?
Iei o bucata de slanina si i-o dai pe la nas.
Daca este bucuros, este catel.
Daca este bucuroasa, este catea.
____

Doi ardeleni converseaza la un pahar de palinca.
- Mai, Ioane, tie-ti plac rosiile?
Dupa o jumatate de ora de gandire intensa si profunda, Ion raspunde:
- De mancat- da, insa asa...!!! ...
____

O legendă spune că există femei care, atunci când deschid dulapul, știu ce vor îmbraca.
____

Bulişor și Alinuţa făceau dragoste, la un moment dat se deschide ușa și intră părintii lui Bulisor. Gândurile celor prezenti la această scenă:
Bulă: – Gata, de data asta am făcut-o de oaie…
Alinuta: – M-am ras, acum sigur trebuie să mă căsătoresc cu el.
Tata: – Mdaaaa… crește feciorașul meu.
Mama: – Hmmm… interesantă pozitie, trebuie de încercat.
____

Ești plictisită? Trimite un SMS la un număr aleator cu mesajul "Sunt insarcinata!"
____

- Aseară i-am tras nevesti-mii două palme din cauză că supa era rece. Acum, dacă stau bine să mă gândesc, cred că am exagerat puțin… Eram la resturant, totuși.
____

Mama către profesoară:
- Cum ați îndrăznit să-i dați copilului meu, pentru tema de acasă, o problemă în care se spunea că berea costă 50 de bani? Soțul meu deja de trei zile nu mai poate dormi.
____

În Liechtenstein, elevii, ca să nu fie văzuți de profesori, în pauză pleacă să fumeze în Austria.
____

- "Cu trup şi suflet" înseamnă a avea încredere într-o persoană care te-a pătruns.
- Se uita cu jenă la poza capului iubitei lui din vitrină la fotograf că făceau mişto băieţii de la terasă de iel. Fotografia avea buzele surâzătoare. Ia lăsat-o iubita lui ca atunci când este plecat cu treabă, el să nu uite de faţa ei.
- Eminescu minţea în poezi cu viziunea lui despre lume cu iubire, cu sentiment, cu pus de suflet în relaţiea ce nu era el, nu era adevărat că am văzut şi la televizor că mergea şi prin locuri necurate şi că a murit de sifilis.
perle de la examenul de bacalaureat (2013)
____

- Pot sa spun ca sunt un om foarte instarit, am de toate... nevoie.
____

2 japonezi, acum 1700 de ani:
"Shui, ce PM facem cu toată mobila asta?"
"O împrăștiem aiurea prin casă, Feng."
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...