joi, 22 august 2013

Zambete caniculare - 22 August 2013

La oficiul pentru plasarea fortei de munca vine intr-o zi un batranel.
- Dom'ne, am un nepot in provincie si as vrea sa-l aduc in Capitala. Ce locuri de munca aveti?
- Pai, avem un post de vanzator de ziare, castiga 16 milioane pe luna.
- Prea mult, zice mosul. El e din provincie, vine aici in Bucuresti, da de bani si se strica. Poate aveti ceva mai modest.
- Vanzator in piata, 14 milioane pe luna, plus ce mai pica.
- Tot e mult, zice mosul. O sa-i strice cu femeile, taica. Ceva la zece milioane, zece milioane jumate n-aveti?
- Ba da, sa lucreze intr-o Banca, dar ii trebuie studii superioare.
____

Femeile mor mai târziu decât bărbații, deoarece ele întotdeauna întârzie...
____

- Iubito, te-am visat aseara!
- Wow! Si cum m-ai visat?
- Nu stiu, nu-mi aduc aminte...
- Atunci, de unde stii ca m-ai visat?
- Pentru ca m-am trezit ingrozit!
____

Criza economică a dat naştere unui nou job: depunătorul de CV-uri.
____

- Cand canti, as dori sa fiu Beethoven!
- Ca sa imi compui ceva, dragul meu?
- Nu, fiindca Beethoven era surd!
____

Prietenia intre femei: O femeie nu a ajuns acasa intr-o noapte. In urmatoarea dimineata i-a spus sotului ca a adormit la o prietena. Pentru ca sa verifice el a sunat la cele mai bune zece prietene ale nevestei. Nici una nu stia nimic despre cele intamplate.
Prietania intre barbati: Un barbat nu a ajuns acasa intr-o noapte. In urmatoarea dimineata i-a spus sotiei ca a dormit la un prieten. Pentru ca sa verifice ea a sunat la cei mai buni 10 prieteni ai sotului. Opt dintre ei au confirmat ca a dormit la ei, doi au explicat ca inca este acolo.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...