duminică, 18 august 2013

Zambete caniculare - 18 August 2013

Un tip ii deschide usa celui care efectua un sondaj de opinie referitor la viata sexuala.
- De cate ori faceti dragoste pe saptamana cu sotia dumneavoastra?
- De patru ori.
- Asta inseamna o data in plus fata de vecinul dv.
- Pai e firesc, la urma urmei e nevasta mea.
____

- In ultimii ani nu am mai vazut pe plajă colaci de inot cu raţuşcă, doar bot de raţă cu colacei… pe sezlong.
____

La un interviu pentru angajare:
- Imagineaza-ti ca esti la etajul 8 si cladirea e in flacari. Cum scapi?
- Simplu, ma opresc din imaginat!
____

Geta îsi părăseşte bărbatul şi se mută la maică-sa.
- Închipuieşte-ţi , mamă, cum am ieşit din casă să vin la tine ,am auzit un zgomot puternic . Acum nu ştiu : ori s-a împuşcat , ori a destupat o sticlă de şampanie…
____

Două tinere :
- Şi nu a fost neplăcut , să stai în pielea goală , în faţa pictorului ?
- A fost chiar plăcut . Pe lângă calorifer , avea şi două radiatoare …
____

- Acum iti voi ridica salariul cu o treime, anunta seful pe secretara blonda.
- Nu sunt multumita! Vreau sa mi-l ridicati macar cu o cincime!
____

- Ce vrei sa te faci, cand vei fi mare?, intreaba invatatoarea.
- Daca voi fi frumoasa, ma fac actrita de cinema, raspunde fetita, iar daca voi fi urata, ma fac invatatoare, ca dumneavoastra!
____

- Ce trebuie sa faci, ca sa ai o casnicie fericita?
- Sa ii spui mereu sotiei tale ca este frumoasa, chiar daca a ajuns sa fie sleampata ca o remorca! (raspunsul unui copil de 10 ani).
____

- Fiule , am divorţat de maica-ta . Cu cine vrei să rămâi ?
- Depinde cine rămâne cu maşina !
____

- Treci la tablă şi rezolvă problema .
Elevul iese , se uită lung , fără a pricepe ceva , fără să scrie ceva…
- Grăbeşte-te , peste câteva minute sună de ieşire !
- Păi , asta aştept şi eu !
____

- Cei care ştiu să cânte la vreun instrument , să facă un pas înainte , ordonă sergentul .
Cinci dintre ei au făcut un pas înainte . Unul dintre ei întreabă :
- Şi ce trebuie să înterpretăm ?
- Nimic . Trebuie să căraţi pianul la etajul trei…
____

Pentru a fi bogat si cinstit, trebuie mai intai sa devii bogat si mai apoi cinstit.
____

Plouă de câteva ore. Bate vântul. Este frig.
- Bărbate, du-te la magazinul din colt fiindcă nu mai avem nici un pic de pâine în casă.
- Pe vremea asta, nici un câine să nu scoţi afară din casă.
- Ţi-am spus eu să iei şi câinele ?
____

- Domnule doctor , este neapărat nevoie de o nouă operaţie ? Eu trebuie să muncesc , să-mi întreţin familia…
- Şi eu , dragul meu…
____

Noaptea pe o stradă pustie , Vasile este oprit de un trecător :
- Mă scuzaţi , nu aţi văzut cumva vreun poliţist ?
- Nu , nici urmă de aşa ceva .
- Dar vreo circa de poliţie , prin apropiere ?
- Este una la vreo trei staţii de aici.
- Atunci , scoate banii si tot ce ai prin buzunare !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...