sâmbătă, 24 august 2013

Zambete caniculare - 24 August 2013

- Bunico, cum te tratezi matale cand esti bolnava?
- Pai, la raceala cu un paharel de tuica, daca imi creste tensiunea cu un paharel de coniac, cand imi scade tensiunea cu un pahar de vin rosu, lipsa poftei de mancare cu un un pahar de vin alb, iar pentru o digestie mai buna un pahar de bere.
- Bine, bunico, dar pentru ce boala bei apa?
- Draga, asa boala grava inca n-am avut...
____

- Am sa-ti arat lumea intreaga! - i-a spus frizerul unui EMO, taindu-i bretonul.
____

Un chinez şi o moldoveancă se căsătoresc. Copilul lor va avea nume de baterie: Li Ion.
____

Probabilitatea de a calca intr-un r*hat de caine e cu atat mai mare cu cat ai mai multe rizuri pe talpa de la pantofi.
____

- De mâine am să mănănc doar alimente fără E-uri: parizr, pâin, carn d oai.
____

- Ce ai facut ieri la examen ?
- Pai, am picat...
- Tuuu... cum asa ? Ce nota ai luat ?(Uraaaaaaaa !!!)
- 10 !
- Si atunci cum ai picat ? (Boule !)
- Am picat... pe subiect ! [sic!]
____

"Sunt foarte ingrijorat cand sotioara mea e bolnavioara.
- Draga, cum te simti ?
- Destul de rau... ma doare capul...
Peste vreo 10 minute:
- Dar acum, ti-a mai trecut ?
- Parca, putin...
- Adu-mi, te rog, o bere !"
____

Bunica îi spune cu fineţe nepoţelului de 5 ani:
- Costel, uita-te, vine "bi-bi-ca" !
- Da, buni, ăsta'i BMW 325 M 4x4!
____

Adrian Sârbu s-a arătat mâhnit că, şi după 20 de ani de muncă în trust, tot avea salariul mai mic decât Andreea Esca;
____

La carnavalul din acest week-end , primarul Mazare va veni costumat in Suleyman Magnificul . Initial , era programat sa se deghizeze in Ali Baba , dar hotii erau mai multi de 40 si nu incapeau in carul alegoric.
____

- Actorul care a jucat rolul lui Michael Scofield din Prison Break este homosexual. Aceeași situație și la Neil Patrick Harris (Barney din How I met your mother), Matt Bomer (Neil Caffrey din White Collar) și Jim Parsons (Sheldon din The Big Bang Theory).
Nu am nimic amuzant de spus aici, voiam doar să determin niște adolescente excitate să rupă cu furie niște postere de pe pereți
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...