joi, 29 august 2013

Zambete caniculare - 29 August 2013

Tiganul si puradelul, in gara :
- Teteo, ce facem, luăm trenu’ ?
- Nu fi lacom, praleo, prima dată luăm şina.
____

- Cum strănută un informatician?
- Ya-hoo!
____

Toti cei care consuma bere traiesc mai putin... mai putin stresati, mai putin suparati, mai putin stresati, mai putin tristi.
____

Ţiganul, către calul care nu prea are chef de tras la căruţă:
- Bă, dacă nu te pui pe treabă, te fac SALAM !
- Si eu, de-al d*acu’, am să mă apuc de cântat !
____

O fată şi un băiat stăteau pe o bancă sub clar de lună.
Fata (cu o voce caldă, romantică):
- Spune-mi ceva... să plutesc în aer, iubitul meu...
Băiatul :
- Spânzură-te !
____

"Fetelor, nu va mai intalniti cu necunoscutii de pe Facebook.
Pot fi violatori... Sau mai rau, masinile din poze sa nu fie ale lor !!!"
____

Sec. XVIII
Un tânăr cavaler îmbrăcat în veston și perucă, cu o floare de romaniță în mână se frământă: ”Mă iubește – Nu mă iubește…„
Sec. XIX
Un tânăr gentleman în redingotă și joben, rupând petalele unei romanițe: ”Mă iubește? – desigur! Se va culca cu mine – Nu se va culca cu mine…”
Sec. XX
Un tânăr în blue jeans și maiou, rupând petalele unei romanițe: ”Mă iubește? Pe cine oare interesează asta. Se va culca cu mine – desigur. O să am erecție – n-o să am erecție.”
Sec. XXI
O ființă a cărui gen este imposibil de identificat, se uită în gol la o romaniță cu emblema ICQ și citește pe monitor: ”Te iubesc! Te vreau! Hai să ne întâlnim” și-n același timp ghicește: ” Fată? - Bărbat? - Activ? – Pasiv?”
____

- Salut Ioane!
- Noroc, Gheorghe!
- Da‘ ce cauti in sifonier la mine?
- Pe nevasta-ta.
- Ioi, ce ma speriai!...Crezui c-o cauti pe-a ta.
____

Doi ardeleni:
- No, ce masina ti-ai luat?
- Nokìa...
- No, da' asta-i telefon!...
- No, ca esti prost! Ii "Kia".
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...