sâmbătă, 17 august 2013

Zambete caniculare - 17 August 2013

Doua blonde
- Auzi, fato, stii cand cade Craciunul anul asta?
- Nu stiu, spune-mi tu!
- Pe 25 decembrie!!!!!
____

- Varsta adunata a tuturor femeilor pe care le-am avut este 196.
Ceea ce nu suna prea rau, pana cand imi aduc aminte ca au fost doar 3.
____

Giovani Becali s-a dus la un reporter bucurestean si a inceput sa ii arunce cuvinte grele gen electroglotospectografie, difosfopiridinncleotidpirosfataza , encefalomielopoliradiculonevrita ...
____

Computerele sunt produsele cele mai ilustrative pentru lenea omeneasca.
____

E usor sa cuceresti o femeie pe zi.
E mai greu sa o recuceresti pe a ta, in fiecare zi.
____

- Draga mea, ce-i cu mirosul asta?
- Care miros?
- De mancare! Nu simti?
- Nu simt niciun miros de mancare!
- Nici eu. Asa ca du-te si gateste ceva, imi e foame!
____

- Mi se pare atât de greu să găsești persoana potrivită în ziua de azi.
Tot ce vreau, e o femeie căreia să-i placă plimbările lungi și dese prin parc.
Ca să aibă o ocupație cât timp mă uit eu la fotbal.
____

Un om obosit face popas la o casă. Bătrâna care îl primeşte îi spune:
- Ori dormi în cameră cu mine, ori în cameră cu bebe.
Stă ăsta şi se gândeşte: “Mai bine dorm cu baba, că bebele plânge şi poate nu pot să mă culc”.
Dimineaţa, după ce se trezeşte, apare o blondă superbă şi zice:
- Eu sunt Beatrice, dar toata lumea îmi zice Bebe. Dumneavoastră cine sunteţi?
- Tâmpitu!
____

Un tip se prezintă cu un buchet de flori la prima întâlnire:
Ea: Vai, îți mulțumesc frumos pentru gest, sunt mușcate?
El: Nu dragă, sunt smulse!
____

- De mai bine de o ora tot ma chinui sa cumpar un bilet de tren on-line...Deja am inceput sa ma enervez! Ei tot continua sa-mi ceara destinatia, eu tot dau clic pe "Home", si iar o luam de la capat...
____

- De cate ori fac dragoste cu sotia, inchid ochii si-mi imaginez ca e altcineva.
- Chiar asa?
- Daa, noaptea trecuta a facut amor cu unchiul Vasile...
____

Soțul se întoarce din deplasare cu două zile mai devreme. Nici nu reușește să deschidă ușa că deja primește două palme de la soție:
- Nesimțitule, tu crezi că eu sunt o c*rvă???
____

Doua blonde :
- Mie mi-a zis barbatu-meu că pot pune orice pe mine, că tot imi stă bine !
- Bine, dragă, da’ nu s-a referit la kilograme !
____

Un veterinar si un medic.
- Vi s-a intamplat sa aveti vreun caz de malpraxis?, intreaba medicul.
- Am dat un medicament gresit unui cal, odata, si a trebuit sa il impusc...
- Atunci eu am noroc: pacientul pe care l-am tratat gresit a murit de la sine!
____

Secretara blonda intarzie o ora la serviciu. Cand apare, seful este foc si para.
- Cum ti-ai permis sa intarzii?!
- Pai Dv. ati spus ieri ca unghiile sa mi le fac acasa, nu la serviciu!
____

Costică îşi vizitează prietenul internat la psihiatrie :
- Cum te simţi ?
- Bine , însă medicul nostru se crede directorul ospiciului şi pentru a nu-l dezamăgi ne dăm drept nebuni.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...