luni, 5 august 2013

Zambete caniculare - 5 August 2013

- Cei care spun că noaptea nu se mănâncă să-mi explice de ce a fost inventat becul din frigider?
____

- Nevastă-mea e foarte superstiţioasă şi evită toate situaţiile în care i s-ar putea întâmpla ceva nasol.
De exemplu: face şapte paşi înapoi când vede o pisică neagră, nu trece pe sub scară, nu calcă pe canalele cu patru găuri şi… nu comentează când sunt beat.
____

- Unde se afla America pe harta?
Nicole, una dintre blonde, se ridica si arata cu degetul pe harta.
Profesorul: – Bravo. Alta intrebare: cine a descoperit America?
19 blonde se ridica brusc si raspund in cor:
– Nicole!
____

Sotul, aflat in delegatie, ii scrie sotiei:
- Draga, nu exista femeie mai grozava decat tine pe lumea asta!
Aseara m-am convins inca o data!
____

Bărbat gelos către prietenă:
- Tu cu ditamai decolteul ăla vrei să te duci la dom' ginecolog?
____

O tipa intra intr-un magazin de imbracaminte si intreaba un vanzator cat costa un palton cu blana. Vanzatorul o analizeaza din cap pana-n picioare, se uita seducator spre ea si-i spune facandu-i cu ochiul :
- O noapte de amor !
Tipa se intoarce catre bodyguard-ul sau, care statea mai departe, si-i spune :
- Achita !
____

O doamnă intră într-un magazin de arme.
- Daţi-mi vă rog o Beretta, calibrul 45.
Vânzătorul:
- Pentru apărare?
- Nu, pentru apărare mi-am angajat un avocat!
____

- Ieri am fost invitat la niste prieteni la masa. Ca sa ma revansez si eu cat de cat pentru mancare, le fac cateva poze cu Polaroidul meu si le ofer si pozele. Se uita foarte incantati la poze si incep sa se minuneze de calitatile aparatului de fotografiat... de calitatea hartiei foto...
Totusi, despre calitatile fotografului, nicio vorbulita.
La plecare le multumesc frumos pentru masa si ii intreb in ce oale au gatit mancarea... ca tare buna a mai fost!
____

- Misule, ce sa ii dau prietenei mele de ziua ei ?
- Cum arata?
- 1.80 inaltime, bruneta, par lung,ochi albastri, slabuta….
- Da-i numarul meu de telefon !
____

Bulă şi Ştrulă stau la o bere:
– Auzi? zice Bulă, cam cât ai da pentru soţia mea?
– Pentru Alinuţa?
– Da!
– Păi, nimic.
– Ne-am înţeles! Ia-o!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...