sâmbătă, 10 august 2013

Zambete caniculare - 10 August 2013

Vorbesc doi prieteni:
- Si, cum a fost prima noapte de barbat insurat?
- Nu imi aduc aminte.
- De ce?
- Am lesinat in momentul in care am vazut-o cand si-a scos genele false!
____

- Leano, tu te auto-satisfaci vreodata?
- Aș! De unde fata? ca inca nu mi-am luat permisu'!
____

Luni dimineata, seful primeste un telefon la birou de la un angajat:
- Sefu', nu va suparati, n-am nici un chef de munca dupa weekend, dati-mi o zi libera, va rog!
____

El: Aseara in timp ce se uita la o telenovela , o aud pe nevasta-mea :
"-Nuuu , Orlando ! Nu o saruta ! Ea , este chiar sora ta , Rebecca !"
-Ha , ha, ha ! ...incep sa rad ...Nevasta , tu chiar ai impresia ca aia doi te aud ?
Azi la meciul Steaua-Dinamo, incep sa urlu : "-Nu a fost 11 m , nesimtitule care esti nesimtit !" ..dar cand ii vad privirea nevesti-mii , tac...Nici pe mine nu cred ca ma aude porcul ala de arbitru ...
____

- Am auzit ca lucrezi pentru Toyota, asa este?
- Da, si peste doi ani va fi a mea, că mai am 24 de rate la ea.
____

Femeia care găteşte bine îl va găsi întotdeauna pe bărbatul care mănâncă mult.
____

- Draga, vezi că ţi-ai pus slipul pe dos!
- Pai şi ce vroiai, să mi-l pun pe sâni?
_____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...