marți, 13 august 2013

Zambete caniculare - 13 August 2013

O tipa, conducand, vede un individ urcand grabit pe un stalp de iluminat. Opreste langa el si striga:
- Nu te speria, omule, ca am carnetul deja de doi ani!
____

- Saptamana trecuta am pierdut un prieten si un partener de bautura de toata isprava.
Saracul, si-a prins degetul intr-o… verigheta.
____

Daca femeia, in timp ce face secs cu tine, scoate sunete ciudate, ascult-o mai atent. S-ar putea ca ea sa sforaie!
____

O tipa antreaba la Radio Erevan.
- Ce trebuie sa fac sa nu mai raman insarcinata?
Radio Erevan raspunde:
- Beti un pahar cu apa
- Dar cand beau paharul cu apa? Inainte sau dupa?
Radio erevan raspunde:
- In loc de...
____

Clientul: Ce fel de restaurant e asta? Supa nu mai este, tocanita nu mai este, desert nu mai este... Aduceti-mi paltonul!
Ospatarul: Este un restaurant cu specific romanesc... Nici paltonul nu mai este!
____

- Nevasta, sunt pe moarte, dar vreau sa te intreb ceva, acum inainte sa dau coltu'.
- Orice.
- Din cei 10 copii ai nostri, al 9 lea nu seamana deloc cu ceilalti, spune-mi sincer, l-ai facut cu altcineva ?
- Da...
- Acum daca tot am deschis subiectul, si sunt si pe moarte... spune-mi si cu cine l-ai facut.
- Cu tine!
____

- Nu mai vorbesti frumos cu mine. Poate din cauza ca nu ma mai iubesti.
- Iar incepi cu povestea asta? Dar eu te iubesc draga mea mai mult decat orice pe lumea asta, imi esti adorabila ca in prima zi. Doar stii ca nu pot trai fara tine, bombonica mea. Acuma da-te din fata televizorului ca nu pot sa vad meciul!
____

Un politist la o agentie bancara:
- Am o suma depusa… Pot s-o scot?
- Desigur, ii raspunde functionara de la ghiseu.
Dupa inmanarea banilor si numararea lor, politistul intreaba:
- Acum pot sa-i depun inapoi?
- !??
- Am vrut doar sa vad daca sunt toti.
____

Se duce tiganca cu ochiul vanat la nas:
- Nasule, vorbeste si matale cu barbatu-meu, ca dupa ce ca ma bate toata ziua, nici nu ma "iubeste" niciodata.
Il cheama nasu' pe tigan, ii da o tuica si-i zice:
- Ma tigane, eu stiu cum e femeia: daca n-o altoiesti din cand in cand, nu-ti stie de frica. Intre noi fie vorba, si eu o mai pun la punct pe nasa. Ba, da' o mai si "iubesc"!
- Eeeee, nasule, pai pe nasa cine n-ar "iubi-o"?
____

Maria se urca in pod si Ion îi ia scara:
- No, Marie ! Cu ce te mai dai jos ?
- Cu... Rexona !
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...