joi, 1 august 2013

Zambete caniculare - 1 August 2013

Lumea zice că o zi bună începe cu o cafea.
Pe naiba, noi știm că ziua bună începe cu Facebook!
____

- Ce mai faci ? Nu te-am mai vazut pe la sala de fitness de vreo 2 luni ! Te-ai imbolnavit , sau de ce nu ai mai venit ?
- Nu m-am imbolnavit. Ce rost mai are sa merg la sala ? M-am maritat acum 2 luni …
____

Sotul, stand pe un site cu bancuri, se apropie soția și zâmbind îi spune:
- Dragule, dă să-ți spun un banc nou - nouț.
- Spune - zic el, sclipindu-i ochii de bucurie.
- Azi vei avea parte de sex. Noapte bună.
____

- Fiule, ai fumat vreodata iarba?
- Tata, eu sunt fiica!
____

Marele scriitor irlandez George Bernard Shaw a fost invitat ca punct de atractie la masa unor aristocrati. Amfitrioana, cunoscuta pentru inteligenta sa cam subreda, facu imprudenta sa-l intrebe:
- Spuneti-mi, va rog; am auzit ca pestele regenereaza materia cenusie. Ce peste ma sfatuiti sa consum ?
- Balena! raspunse prompt Shaw.
____

Rondul de dimineață în spital. Primul salon:
- Diagnosticul?
- Hemoroizi.
- Tratamentul?
- Ungem cu iod.
- Plângeri sunt?
- Nu.
Al doilea salon:
- Diagnosticul?
- Hemoroizi.
- Tratamentul?
- Ungem cu iod.
- Plângeri sunt?
- Nu.
Al treilea salon:
- Diagnosticul?
- Angină.
- Tratamentul?
- Ungem cu iod.
- Plângeri sunt?
- De ce nu mă unge pe mine primul?
____

Dupa ce si-a scrantit piciorul la 65 de ani, Grigore Moisil a afirmat: "Stiam ca la varsta mea te scrantesti la cap, nu la picior."
____

Reclama socială în Rusia.
”El produce prea mult zgomot? Vă ocupă prea mult loc în casă? Vă dă prea multe bătăi de cap? Nu știți cum să scăpați de el?
Noi vă ajutăm să scăpați de toate problemele. Armata Federației Ruse.”
____

- Există o legendă care spune că secerea şi ciocanul reprezintă de fapt semnul secret al circumciziei.
- Hai că secerea pot să mai cred, dar ciocanul ce legătură are?
- Pentru anestezie.
____

Un tata catre fata lui:
- Cand te lasi de fumat?
- Tata, imediat cum voi ramane insarcinata, promit sa ma las.
- Fumeaza, fata tatii, fumeaza.
____

Tatăl îl întrebă pe fiu:
- Se zvonește că te întâlnești cu Maria din blocul vecin…
- Mă întâlnesc. Ce, nu am dreptul?
- Nu, desigur că ai dreptul…. Pur și simplu când eram de vârsta ta și eu mă întâlneam cu ea.
____

- Ce semnifică tatuajul tău de pe spate: ”AG 44”
- Ăsta nu-i tatuaj, pur și simplu soția a apăsat accelerație, când m-am aplecat să deschid ușa de la garaj.
____

Cica o ardeleanca s-a dus sa ia lectii de soferie. La examen, proful o intreaba:
- Stiti cumva cum functioneaza motorul masinii???
- Pot sa explic cu cuvintele mele???
- Da.... desigur!!!
- No bine: BBBRRRRRMMMM, BBBBRRRRMMMM, BBBBRRRRMMMM!!!
____

- Ce cocktail îmi recomandați?
- ”Mona Lisa”.
- Are mult alcool?
- Îndeajuns ca după 2 – 3 pahare să vă apară un zâmbet ciudat, care nu mai dispare niciodată de pe față.
____

Sorin Oprescu, nemulțumit că turiștii din Roma stau la cozi interminabile: "Colosseum-ul ar trebui demolat, pentru a se lărgi calea de acces!".
via KMKZ
____

Știți ce vitamine are vinul? E și B!
____

- Nevasto, vreau sa-ti spun ca azi am calcat stramb....
Maria , cand aude ,nu sta mult pe ganduri si imi arde doua palme urland la mine :
- Nesimtitule! Mergi la c*rve! Nu ti-e rusine?
- Stai , fa! Nu mai da in mine ! Nu ajunge ca era sa-mi rup piciorul cand am calcat stramb, mai trebuie si tu sa dai in mine ?
© LGG
____

Draga Youtube, intotdeauna voi alege Skip Add.
Semnat: Toata Lumea.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...