vineri, 16 august 2013

Zambete caniculare - 16 August 2013

Pe casa bunicilor se aseaza o barza. Bunica si cei trei nepoti aflati în curte admira frumoasa pasare.
- Copilasi, aceasta este barza, harnica pasare care aduce copiii de la mari departari!
Copiii susotesc:
- Ce facem? Îi spunem cum apar copiii sau o lasam sa moara fara sa stie?
____

- La cine visezi fato, cu ochii deschiși?
- La un prinț dotat ca un cal alb.
____

Într-un cartier mărginaş din Bucureşti , pe o sârmă de întins rufe , atârna un om spânzurat.
A doua zi aceaşi ,, privelişte “. O doamnă se duce la poliţie :
- Cât îl mai lasaţi acolo ? Eu cred că-i ,,uscat “ suficient. Am şi eu de întins rufe …
____

- Ieri, in autobuz, mi-a disparut telefonul mobil. Al d*acu' de hoti nenorociti! se planse Costica amicului sau Mitica.
- Lasa-l, ma, da-l incolo de telefon! raspunse Mitica. Ca doar de aia-i mobil, sa circule!
____

- In urma probelor minutioase la care a fost supusa de catre echipa de regizori si scenaristi, soacra-mea a fost desemnata castigatoare pentru rolul principal in viitorul film "Specii 5".
____

În 1989, libertatea a fost câștigată prin tragere la soți.
____

"- Cand vad lumanari aprinse, flori, masini claxonand, lume multa...mereu ma intristez, ii zic unui amic, uitandu-ma la ceremonia aia funerara care tocmai se petrecea sub ochii nostri.
- Asta iti aminteste de moartea cuiva foarte drag, nu-i asa? imi zise el, pe un ton compatimitor.
- Nu, ii raspund oftand. De nunta mea..."
____

Mama ii canta puiului ei cantece de leagan ca sa-l adoarma.
Canta primul cantec, al doilea,... la al 4-lea, ala mic se scoala si-i zice mamei:
- Mai canti mult sau ma lasi sa dorm?
____

Avantaje şi dezavantaje în căsătorie:
Avantaj - ţi se aduce micul dejun în pat.
Dezavantaj - în fiecare zi de către aceeaşi persoană.
____

Flagrant! Un politist a fost prins in timp ce lua spaga un plic cu solutia la Solitaire.
____

- Cum îi merge fiicei dv. în noua sa căsnicie?
- Este mulţumită de toate. Dacă n-ar fi soţul, ar fi chiar fericită!
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...