luni, 1 iulie 2013

Zambete calduroase - 1 Iulie 2013

Judecatorul: Cum puteti demonstra ca nu ati depasit viteza legala in timpul deplasarii?
Inculpatul: Simplu,mergeam impreuna cu nevasta-mea in vizita la soacra-mea!
____

El: Astăzi am pus capăt unei relații de lungă durată. Nu pot spune că m-a afectat , deoarece nu era relația mea.
____

Ea: Mă întâlneam cu un băiat, peste un timp am hotărât să închiriem un apartament în doi și să-l plătim în jumătate. După un an, am aflat că apartamentul e al lui.
____

- Ce-ai facut baiete, ai luat bacul?
- Nu l-am luat, tata.
- De ce?
- Era apa mica!
____

Ma cheama seful in birou azi:
- Mai Costele, Istvan pretinde ca este victima rasismului la locul de munca.
- Adica?... L-am intrebat.
- Pai, cand ati fost vinerea trecuta cu totii la restaurant sa sarbatoriti aniversarea aceea, el e singurul pe care nu l-ati invitat...
- Ei si?!
- Si... Costele, era totusi ziua lui.
____

- Alo, iubitule, tu esti?
- Da, eu sunt.
- Stii, o sa avem un copil!
- Ati gresit numarul …
____

Bunicul, cu nepotii pe genunchi, le povesteste acestora din tineretile lui:
- Ei, dragii mei, cand eram eu tanar, umblam la vanatoare de ursi. Odata, ca din senin, iese un urs asa maaare si urla cat putea si eu ... am facut pe mine.
- Pai da, bunicule, cine nu ar fi facut pe el cand i-ar fi sarit un urs asa mare in fata...
- Aaa, nuuuu, nu atunci, acuma...
____

Nivelul 1 de stres: Iei in masina o autostopista, o fata tanara si frumoasa. Brusc, fata lesina in masina si o duci la spital. Acest lucru este stresant.
Nivelul 2 de stres: Dar la spital, medicii iti spun ca ea este insarcinata si te felicita ca vei fi tatic. Le spui ca nu tu esti tatal, dar fata sustine ca tu esti! Aceasta situatie devine foarte… stresanta.
Nivelul 3 de stres: Asadar… ceri un test ADN sa demonstrezi ca nu tu esti tatal. La finalul testelor, doctorul iti spune ca esti infertil si cel mai probabil asa te-ai nascut. Esti extrem de stresat dar totusi te simti usurat.
Nivelul 4 de stres: Pe drumul spre casa te gandesti la cei 3 copii ai tai.
____

Asemanari dintre:
România si Japonia?
- Amândouă ţările au trenuri suspendate.
România si Grecia?
- Amândouă au fost republici "elene"
România si Belgia?
- Ambele ţări sunt "flamande"
____

O secretara blonda, in prima zi de lucru primeste sarcina sa le faca baietilor cafea. Cum nu a facut niciodata cafea, se duce la restaurantul de vizavi, cu un termos in mana:
- D-le chelner, intra in acest termos 6 cafele?
- Da, domnisoara, intra si mai mult, zice chelnerul
- Vai ce binee!!! M-ati salvat! Faceti 6 cafele atunci. Doua cu zahar, doua fara si doua cappuccino.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...