miercuri, 10 iulie 2013

Zambete calduroase - 10 Iulie 2013

Un mos si o baba, sot si sotie mor intr-un accident si ajung in Rai. Acolo ingerul de serviciu ii duce pe o plaja plina de palmieri si cu o casa superba si le spune:
- Acum tot ce aveti de facut in Rai este sa stati aici si sa va bucurati de toate. Mosul se intoarce catre baba si ii zice:
- Vezi ce proasta ai fost? Puteam sa fim aici de 10 ani dar nuuuuu... tu vroiai sa mancam sanatos.
____

Doi ardeleni, Ion si cu Gheorghe, merg prin padure. La un moment dat Ion vede un picior de om si zice:
- Ba, Gheorghe, tare ma tem ca ala e piciorul lui Vasile.
Se uita ei mai bine si zic:
- Da, ma, asa este.
Se duc mai departe si vad o mana. Ion spune:
- Ma, ala nu e ceasul lui Vasile?
- Ba da, ma.
Se duc mai departe si vad un cap, Ion zice:
- Ma, ala nu e capul lui Vasile?
- Ba da, ma, zice Gheorghe.
Ion sta cateva clipe pe ganduri si apoi spune:
- Ma, io tare ma tem ca Vasile o patit ceva.
____

- Ce sunt ruşii? Prieteni sau fraţi?
- Fraţi. Prietenii ţi-i poti alege.
____

Din lipsa de fonduri, gradina zoologica din Cluj isi inchiriaza girafa pe post de macara!
____

- Doctore, ma doare foarte rau cand apas aici!
- Atunci nu mai apasati acolo!
____

Mostenitor = ruda apropiata care va ia pulsul de fiecare data cand va strange mana.
____

Dacă vrei să ştii câte înjurături cunoşti, aşteaptă să te loveşti la cot ori la degetul mic de la picior.
____

- Mi-a placut de tine adineauri. Te-am vazut indreptandu-te spre un scaun ca sa te asezi dar l-ai vazut pe batranul acela la timp si l-ai lasat pe el sa stea jos.Se vede ca esti bine crescut!
- Asa e … si mie nici nu-mi place sa stau pe ceva proaspat vopsit !
____

- Fiule, am găsit la tine în cameră un prezervativ.
- Bine, bunicule.
- De ce bunic????
- Pentru că eu ieri nu l-am găsit.
____

El: Saptamana trecuta am avut o pana de curent. PC-ul, TV-ul si PlayStation-ul meu toate au murit, asa ca am fost nevoit sa vorbesc cu familia mea pret de cateva ore bune...
Se pare ca sunt niste oameni draguti.
____

Un bețiv se apropie de un taximetrist:
- Domnule, sunteți liber?
- Da.
- Hai să dansăm.
____

Iti dai seama ca ai imbatranit cand Monica Tatoiu si Paula Iacob incep sa arate sexy!
____

- Înainte le povesteam oamenilor despre problemele mele, acum însă am hotărât că nu merită să le ridic buna dispoziție prin așa modalitate.
____

Un barbat insurat isi vizita iubita intr-o zi.
- James,iubitule iti sta foarte bine cu barba dar tare as vrea sa te razi ca sa-ti pot admira frumosul chip in voie...
- Nu pot,draga mea ,nevasta-mea adora barba asta.
- Te rog,te rog,il implora ea...
- Ti-am zis ca nu pot,sotia mea e nebuna dupa barba mea...
Ea il mai ruga o data,planse putin si el in final ceda.
In aceeasi seara ,James se strecura in patul sotiei in timp ce ea dormea si-si lipi fata de fata ei:
- Oh,Michael...nu trebuia sa vii in seara asta!Sotul meu trebuie sa vina din clipa in clipa...
____

„Nu a existat subiecte pe pagina de internet, a existat decât un mesaj.” - ministrul Educației, 2013
____

Un copil de 4 ani catre tatal sau:
- Nu ridica vocea când vorbești cu mine, eu nu-ți sunt soție.
____

Un pacient la doctor:
- Dle doctor, eu am... asta... cum se numește atunci când uiți?
- Datorii?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...