sâmbătă, 27 iulie 2013

Zambete calduroase - 27 Iulie 2013

Intră un matematician într-un magazin foto şi zice:
- Aş dori să-mi developaţi filmele astea.
- 9×13?
- 117, de ce?
____

- Logica mea bărbătească mă obligă să mă bazez pe intuiția feminină.
____

Bula era ascultat la chimie.
- Bula, zice proful, daca eu arunc moneda asta in solutia de acid din pahar, se topeste?
- Categoric nu!
Arunca proful moneda si, intr-adevar, acidul nu o topeste.
- Bravo Bula! Cum ai stiut?
- Pai, daca se topea trebuia sa fiti mare bou sa o aruncati!
____

Când vii acasă noaptea târziu si ești luat la întrebări de soție pe unde ai fost, poți sa raspunzi prezidențial:
- Cum vrei, draga mea sa-ți confirm ca am avut o misiune neautorizata in alt pat?
____

- Ma Ioane, tu cand esti beat poti merge drept? il intreaba amicul Gheorghe.
- Da' cum sa nu...raspunse Ion. Drept in sant!
____

- Nu ma cert cu nimeni. Daca ma enerveaza careva, ii fac un semn pe spatele camasii, fara sa ma simta, cu ruj. Il rezolva nevasta-sa.
____

Ion se trezeşte în toiul nopţii singur, în pat, fără nevastă-sa, Maria. Iese afară şi o caută. După ceva timp o găseşte lângă o căpiţă făcând dragoste cu Gheorghe şi îi zice:
- Ce faci, Mărie? Mâine, poimâine te-oi prinde şi cu ţigara…
____

Un deputat îşi muştrulueşte fiul:
- La zece ani mi-era ruşine să mint în halul în care minţi tu!
- Şi de la ce vârstă ai reuşit să nu-ţi mai fie ruşine ?
____

- Aseara, politia, in urma unor descinderi, a descoperit sute de buzunare.... in locuinta unui cunoscut hoț de buzunare
____

Două maimuțe stau pe o creangă
Una zice: Te împing.
Și chiar o impins-o.
____

E normal sa te doara tot timpul cate ceva. Dupa varsta de 35 de ani, daca te trezesti dimineata si nu te doare nimic, inseamna ca ai murit.
____

- Ionele, mama... mai du-te si tu in curte si te joaca! Nu mai sta toata ziua in casa la calculator !
- Merg, merg... dar bate Wi-Fi-ul pana acolo ?
____

- Mami, vreau un frățior.
- Bine puiule, ai să ai un frățior.

- Alo, tată, ne-am inteles, da?. Deseară ai să ai parte de sex, ești dator cu o bicicletă.
____

O femeie adevarata nu-i ureaza barbatului noaptea buna; ea i-o ofera!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...