sâmbătă, 6 iulie 2013

Zambete calduroase - 6 Iulie 2013

- Dragule , mergem maine la mama?
- Nu pot, trebuie sa plec maine dimineata in delegatie, in Cluj .
- Si in delegatie, si in Cluj?
- Nuuu , in delegatie... in Cluj ! Adica... merg la Cluj.
- Deci, nu mai mergi in delegatie ?
- Ba daaa, maineeee merg in delegatie, seara dorm la un hotel din Cluj si poimaine ma intorc acasa!
- Ahaaaaa! Am inteles! Deci, delegatie inseamna HOTEL!
____

Joe nu era o persoana foarte romantica si pe deasupra era si cam prost. Dar voia sa-si impresioneze sotia si ca urmare a invitat-o la cina in oras la aniversarea casatoriei. Ajuns acolo a inceput sa urmaresca cu atentie cuplurile din jur in cautare de "indicii romantice". A observat cuplul de la masa vecina. Barbatul de langa el i-a oferit femeii un trandafir:
- O floare, floricica mea?
Lui Joe i-a placut ideea. La o alta masa barbatul a luat o lingurita de miere dintr-o cupa si indreptand-o spre sotie:
- Dulceata, dulceata mea?
Din nou Joe a fost impresionat.
In cele din urma a taiat o bucatica de carne si privind cu drag fix in ochii sotiei:
- Sunca, purcelusa mea?
____

Vorbesc doi prieteni:
- Şi, cum a fost prima noapte de bărbat însurat?
- Nu îmi aduc aminte...
- De ce?
- Am leşinat în momentul în care am văzut-o când şi-a scos genele false!
____

Obama într-o mulțime de copii împarte autografe. Un copil îi zice :
- Tatăl meu zice că ne interceptați convorbirile telefonice și internetul.
Obama: - Acela nu e taică-tău!
____

O pereche sarbatoreste Nunta de Fier: casatoriti de 65 de ani!
Ea, mare si solida - el, mic si plapand.
Printre invitati se afla si un reprezentant de presa.
- Ia spuneti-mi, o intreaba el pe sarbatorita, cum ati facut toti acesti ani?
- A, de fapt foarte simplu: eu am hotarit ce trebuia sa faca sotul meu iar el a facut! Daca nu, il pocneam peste dovleac!
- Si Dvs.? il intreaba pe sot. Care au fost cei mai frumosi ani ai dvs. din timpul casniciei?
- Cei 10 ani de prizonierat in Rusia.
____

Un tip primeste ca imprumut de la cel mai bun prieten 10.000 de euro. Emotionat si plin de lacrimi, isi imbratiseaza prietenul. Celalalt, surprins, intreaba:
- Dar ce ai, ma? De ce trebuie sa bocesti? Si tu m-ai ajutat pe mine cand am avut nevoie.
Vorba aia: “Prietenul la nevoie se cunoaste”.
- Nu stiu, frate! Dar am sentimentul ca e ultima data cand ma mai vezi...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...