duminică, 14 iulie 2013

Zambete calduroase - 14 Iulie 2013

- Cât ai luat la Bac?
- Patru ani, dintre care doi cu suspendare.
____

- Buna ziua, ai un noroc incredibil! Ieri in America a murit un miliardar. Aleatoriu, ai fost selectat a fi unicul mostenitor. Felicitari, acum esti proprietarul a 400 de miliarde de dolari, 100 kilograme de aur, si toate astea TIE! Trebuie doar sa cumperi de la noi un fier de calcat si un uscator de par!
____

O familie a găsit în cutia poştală două bilete la un concert şi o scrisoare: “Ghici de la cine?”.
Întorcându-se seara târziu de la concert şi-au găsit apartamentul gol, iar de dulap era agăţată o altă scrisoare cu conţinutul: “Ei, aţi ghicit?”
____

- Daca toate persoanele din lumea asta ar fi inteligente ma intreb:
"Ar mai exista meseria de politician?"
____

"Te gandesti sa te relaxezi dar nu ai timp? Vrei o vacanta pe o insula exotica dar nici o oferta nu ti se pare convenabila? Iti doresti sa scapi pentru o perioada de problemele cotidiene si sa te refugiezi in propriul tau univers? Nu esti multumit cu locul de munca sau conditiile de la scoala? Iti doresti o lume mai buna? Continua sa visezi!"
____

În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
____

- Am o avere de 9 zerouri. Problema e ca in fata zerourilor nu mai e nimic!
____

El: Astazi l-am luat pe fiul meu prieteneste de umar, ne-am asezat frumos pe canapea si i-am spus:
- Fiule, as vrea sa discutam impreuna niste chestii mai delicate despre viata...
- Dar deja stiu totul despre sex tata, am 18 ani! raspunse el, razand.
- Nu, am vrut sa-ti povestesc despre obtinerea unui loc de munca, plata chiriei, chestii dintr-astea...Nenorocit de profitor lenes ce esti!
____

Elevul care a promovat cu medie mare bacalaureatul anul acesta, s-a hotarat sa scrie o carte : 'CUM A-M LOAT BACU'
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...