duminică, 28 iulie 2013

Zambete calduroase - 28 Iulie 2013

- Fiica-mea merge in Italia sa studieze canto.
- Cine-i plateste studiile?!?
- Au facut vecinii nostri colecta...
____

Un mos de 119 de ani si nevasta de 109 de ani merg la tribunal sa divorteze.
Judecatorul: Dar de cati ani sunteti casatoriti?
- Apoi au trecut 80 de ani, raspunde mosul.
Judecatorul: Pai si de cati ani nu va mai intelegeti?
- Pai cam de 50 de ani, domnule judecator...
Judecatorul: Si atunci de ce ati asteptat pana acum?
- Sa moara copiii si sa nu sufere, raspunse mosul.
____

Un tip intra intr-un bordel.
- Vreau sa o vad pe Alicia!
- Dar asta e cea mai scumpa fata de aici, face 3000 euro noaptea.
- Ok. Unde e?
Urca cu ea. A doua zi:
- Vreau sa o vad pe Alicia!
- Dar asta e cea mai scumpa fata de aici, face 3000 euro noaptea.
- Ok. Unde e?
Urca cu ea. A treia zi:
- Vreau sa o vad pe Alicia!
- Dar asta e cea mai scumpa fata de aici, face 3000 euro noaptea.
- Ok. Unde e?
Dimineata, Alicia il intreaba:
- De unde esti?
- Craiova.
- Parintii mei sunt si ei din Craiova.
- Stiu, parintii tai au murit in accident de masina saptamana trecuta. Partea ta de mostenire este de 9000 euro; iar eu sunt avocatul ce trebuia sa ti-i dea si iata-i, i-ai primit.
MORALA: Orice ai face, un avocat tot ti-o trage!
____

Crin s-a trezit!
____

- Dupa al şaselea eveniment din acest an, cei de la societatea de asigurari la care am CASCO mi-au sugerat sa-mi angajez un sofer. Îl platesc ei.
____

- Aseară am venit acasă rupt de beat. Nevastă-mea mă aștepta pe verandă, în fața casei:
"Tu te uiți la tine în ce hal arăți? Mă faci de toată rușinea în fața vecinilor, du-te și machiază-te măcar!!" i-am spus.
via BFPT
____

Stiati ca....
- Romania are circa 20 milioane de locuitori, 137 de senatori (un senator la 160 000 locuitori), 332 de deputati (un deputat la 70 000 locuitori), deci un total de 469 parlamentari.
- SUA au circa 300 milioane de locuitori, 100 senatori (un senator la 3 000 000 locuitori), 435 de deputati (un deputat la 560 000 de locuitori), deci un total de 535 de parlamentari.
- Daca SUA ar proceda ca Romania ar avea 1875 senatori si 4286 de deputati.
- Daca Romania ar proceda ca SUA ar avea 7 senatori si 31 de deputati.
____

"Ghidul idiotului in Marea Britanie":
- Londra este capitala Marii Britanii, care este o tara independenta si nu al 51-lea stat al SUA.
- Seful statului este regina Elisabeta a II-a (se pronunta a doua si nu a unsprezecea). Nu trebuie sa o luati pe dupa umeri si sa ii spuneti "draga".
Trebuie sa va adresati cu "Majestate" sau "Doamna".
- Fiul ei cel mai mare este Printul Charles, nu "Chuck". Nu aduceti vorba despre valeti si nu il intrebati daca a vazut vreun film bun.
- Daca va aflati la un banchet oficial, folositi tacamurile incepand dinspre exterior. Hamburgherii si cartofii prajiti nu se vor afla in meniu.
- "Batalia pentru Anglia" a fost castigata de Fortele Aeriene Britanice, nu de Tom Cruise sau Bruce Willis.
- Noi traim in democratie si avem dreptul sa manifestam. In cazul in care, de-a lungul traseului parcurs, se vor afla mii de demonstranti anti-razboi, nu cereti sa fie inchisi.
- William Shakespeare, cel mai mare dramaturg al nostru, a scris "Romeo si Julieta", nu Zeffirelli. Nu cereti sa va intalniti cu Will - este mort.
____

Orice bărbat poate fi la picioarele tale, important este să îl lovești cât mai puternic în față!
____

O blonda proaspat sosita la mare se adreseaza receptionerului de la hotel:
- As dori o camera cu vedere la mare. Cat m-ar costa?
- Cam 4 milioane de euro!
- Esti nebun? Dar ce are special camera respectiva?
- Nu are nimic deosebit, numai ca trebuie sa daram hotelul din fata!
____

- Primul lucru pe care-l fac dimineața când mă trezesc este... să mai dorm un pic.
____

- Asa de beat erai, ca ai luat dusul in maini si l-ai rugat sa nu mai planga...
____

- Consider ca in propozitia " As vrea sa inteleg o femeie" cuvintele "sa inteleg" sunt de prisos!
____

- Bună ziua doctore, eu am venit la consultație.
- Dezbrăcați-vă!!... V-ați dezbrăcat?
- Da.
- Îmbrăcați-vă!!
- Dar…
- Totul e în regulă, cu auzul nu aveți probleme.
____

"Soția-mea, sătulă de faptul că stau prea mult pe site-urile cu bancuri, a hotărât să se apuce și ea de bancuri. Spre exemplu, azi, venind de la serviciu, mă întâmpină radiind de bucurie și cu o gură până la urechi de fericire, îmi spune:
- Dragule, ți-am pregătit o surpriză, e ceea ce visezi tu deja de 3 luni.
Vădit emoționat, năvălit de un sentiment confuz, dar plăcut, care mi-a cutremurat tot corpul, abia reușesc să întreb, de fapt să bâlbâi:
- E ceea ce cred eu?? … de la Apple?
- Da – zice ea, și-mi întinde un pahar de compot."
____

- Am avut o cearta cu nevată-mea azi-dimineață, când mi-a spus
"Am nevoie de spațiu .."
I-am răspuns:
"Nici o problemă, voi extinde bucătăria"
____

Salarii mari = mancare multa = cancer = occident
Salarii mici = mancare putina = sanatate = Romania
Ajutor social = bautura multa = voie buna = bataie = Vaslui
____

Ieri, mi-am facut cumparaturile la un supermarket. Dupa ce mi-a scanat toate produsele, casiera, ma intreaba:
- Punga?
- Nu, multumesc! Am mancat o lamaie.
____

Cercetatorii britanici au demonstrat ca zilele de nastere sunt benefice pentru sanatate. Cu cat sarbatoresti mai multe, cu atat traiesti mai mult.
____

Bula a avut trei frati, doi au murit de mici si unul de... ceafa.
____

- Cum se numeşte la cimitir, locul ăla unde stă paznicul?
- Colțul viu...
____

- Am dat probe pentru a ma angaja pe post de dresor de feline, la un circ, dar m-au respins, pentru ca nu mi-am putut stapani râsu‘
____

Ora de sexologie. Profesorul:
- În timpul actului sexual temperatura corpului uman crește cu un grad, iar la păsări spre exemplu, cu două grade...
Însă, observând un student care dormea, se oprește din dictare, se apropie de el și-i spune:
- Tinere, repetă te rog ultima frază pe care am spus-o.
Studentul cu ajutorul colegilor, care îi șopteau, care gesticulau, răspunde:
- Păi… în timpul actului sexual temperatura corpului uman se ridică cu un grad, iar dacă-i dai de-i zboară penele, atunci cu două grade.
____

El,sobru, imbracat elegant catre ea:
- Am 40 de ani, de 10 ani parlamentar, foarte onest.
Ea, bruneta, supla, eleganta:
- Am 30 de ani, de 15 ani ma prostituez, sunt fata mare.
____

Discută doi profesori:
- Nu, așa este imposibil de lucrat. Profesorii se tem de director, directorul de inspector, inspectorul de ministru, ministrul de părinți, părinții de copii și doar copiii de nimeni nu se tem.
____

- De dimineață, am trimis prietenilor, de pe telefonul meu următorul SMS: ”Nu pot să-mi găsesc telefonul, poți să mă suni să văd unde e?” Aproape toți au sunat, lucru ce m-a făcut să concluzionez că, nu am prieteni prea inteligenți.
- Dar totuși, telefonul l-ai găsit?
- Asta mai demonstrează încă o dată corectitudinea afirmației de mai sus…
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...