luni, 22 iulie 2013

Zambete calduroase - 22 Iulie 2013

Amintiri de prin şantiere:
- Dorele, ia ţeava aia de PVC şi du-o sus la băieţi s-o monteze.
Dorel (strigând de la distanţă):
- Şefuuuu ... am căutat bine, nu e nicio ţeavă pe WC !
____

Esti intr-o camera fara usi si fara ferestre, pe unde iesi din camera?
Raspuns: Prin gaurile din perete unde au fost usile si ferestrele...
____

El: Saptamana trecuta , aflat intr-un sat de ţigani , m-am simtit discriminat .Nu m-au primit in carciuma sa beau si eu ca omu’, o bere. Ia sa fac eu o reclamatie la Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii !
A doua zi , ma duc la CNCD . La ghiseu , vazandu-ma cam alb si cu ochi albastri , inainte sa apuc sa spun ceva , functionara ma intreaba :
- Sunteti rrom ?
- Nu.
- La revedere !
____

Judecătorul către inculpat:
- De ce nu v-aţi luat un avocat?
- Toţi avocaţii au refuzat să mă apere când si-au dat seama că eu într-adevăr nu am furat acele milioane…
____

Intr-o noapte torida de vara... cioc-cioc la camera de garda. Medicul, venit dintr-un consult in alt pavilion voia sa faca un dus scurt.
- Da, imediat!
Cioc-cioc, cioc-cioc, cioc-cioc, cioc-cioc!
Mai ce sa fie, asa de urgent, icepe sa se stearga cu prosopul peste spuma...
Cioc-cioc!
- Acu vin, numai putin!
Cioc-cioc, cioc-cioc, cioc-cioc, cioc-cioc!
Incepe doctorul sa-si traga hainele in fuga(sarind peste diverse articole vestimentare neesentiale)...
- Cioc-cioc!
- Gata, acusica!
Cioc-cioc, cioc-cioc, cioc-cioc, cioc-cioc!
Eeeeeee, mama naibii, asta trezeste toata sectia, cand deodata aude rasete in hohote pe hol!
Cand deschide, calul statea pe presul din fata usii si il privea cu ochi calzi, iar asistenta de servici se tavalea de ras.
- Cine a fost la usa mea asa de insistent si de ce naiba razi ca o isterica?
- Do’.... do’.. do’ doctor, nu mai pot, stati sa imi revin... Pai, nu era nimeni la usa, din cauza mea s-a intamplat totul... sa va povestesc: cand m-am intors de la tratamente de la etaj, m-a vazut calul care dormea pe pres in fata usii dvs.
- Si?
- Si a dat scurt din coada, coada v-a lovit usa si s-a auzit ca un cioc-cioc. Atunci ati strigat dvs. tare: ”Da!!!”, de bucurie ca v-a auzit, stiti ca va iubeste, a inceput sa dea repede din coada si s-a auzit ca un ciocanit rapid... ati tacut dvs. a mai dat o data din coada inainte sa adoarma, iar ati auzit, iar ati strigat, iar s-a bucurat ca va aude... va rog sa ma iertati, dar nu am avut puterea sa va intrerup dialogul!!!!!
____

- La ce se uita prima data un ungur cand isi cumpara un smartphone?
- La... autonomie.
____

- Va tot vad pe acasa. V-ati luat concediu?
- Eu nu, seful meu.
____

Doi călăreţi, buni prieteni, au gasit un bilet: ,,La aproximativ 3Km, veţi găsi un copac, iar la rădăcina lui se găseşte ascunsă o punga plină cu monede de aur. Care cal va ajunge ultimul la destinaţie, acelui stăpân îi revine comoara.”
Bineînteles, niciunul dintre călăreţi nu au mai făcut un pas înainte.
Apare un ,,învăţat“ si află dilema, le spune ceva şi… amândoi călăreţii alergau cu cea mai mare viteză. Le ,,scăpăra“ pământul sub copite. Ştiţi ce le-a spus ?
- Schimbaţi caii !
____

Romanii, discriminati in Olanda: De luni de zile nu mai au voie sa intre in muzee cu sacose de rafie si flexuri!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...