vineri, 12 iulie 2013

Zambete calduroase - 12 Iulie 2013

Soacra e ca un amestec de condimente – se amesteca in orice.
____

- Ții minte, eu alergam azi dimineață prin casă și strigam „Uraaa… am găsit cheile”
- Da, de ce mă întrebi?
- Nu ai văzut după asta unde am pus cheile?
____

S-a descoperit că mai mulți elevi au iPhone, decât diploma de BAC.
____

El: Ştii ce?
Ea: Ce?
El: Când mai ieşim, nu mai purta fustă.
Ea: De ce? Am crezut că`ţi place.
El: Data viitoare poartă ceva până la glezne şi mânuşi lungi… albe.
Ea: Ceeee?
El: Ai încredere în mine.
Ea: Ce naiba vrei să fac? Să mă ascund de lume? Nu îţi place de mine?
El: Aaa! Şi fă ca părul să fie la fel de frumos ca hainele.
Ea: Auzi ce zic aici? Eşti foarte conservator, aşa, dintr`o dată. Nu mă sufoca cu asta! Glumeşti?!
El: Vorbesc serios.
Ea: Nu`mi plac tipii care îmi spun ce să fac!
El: Şi poartă un voal!
Ea: Ce???
El: Şi, de asemenea, acest inel.
Ea: Ce naiba???… ?
El: Şi căsătoreşte-te cu mine!
____

Apple va scoate pe piata un nou model de smartphone, numit iBAC care se adreseaza tuturor celor care au terminat 12 clase si nu au promovat examenele la bac.
____

Care e lucru cel mai inteligent pe care il poate zice un barbat?
- Nevasta-mea zice ca...
____

Soţia:
- Nu mă minţi că ai dormit la prietenul tău! Eu am dormit la el şi tu nu erai acolo!
____

90% din gândurile unei femei sunt ocupate de ideea "Cum să-l conving ca el să facă aşa cum vreau eu?"
____

În disputa dintre doi bărbaţi este important fiecare centimetru !
____

Discuții pe chat:
EL: - Ce înălțime ai?
EA: - 145 cm!
EL: - Vai, ești ca o mică prințesă... Și greutatea?
EA: - Muuult mai mică - 120!
____

- Iubito, vrei sa-ti aduc, uite, steaua aia?
- Nu, dragul meu, astazi vei dormi acasa!
____

- Cine credeti ca e principalul vinovat ca nu ati putut trece examenul de bacalaureat? intreba reporterul pe una dintre proaspat esuatele de anul asta.
- A profilor, normal! raspunse aceasta cu nonsalanta. N-au fost in stare sa ne explice bine la ore, asa, ca sa inteleaga toti proștii...
____

Vorbeam cu un nutritionist, care mi-a spus ca: "esti ceea ce mananci"
Acum, eu daca mananc varza, "sunt varza"?
____

Invatatoarea in clasa :
- Copii, ce sunete am auzit ieri in excursia la ferma?
Copii:
- Muuuu.
- Mac. Mac.
- Bag p*la in el de tractor ca iar s-a stricat.
____

Unde lucreaza cei mai ascultatori barbati?
Evident ca la... SRI...!
____

- Ce-ai facut ma , te-ai ras in cap ?
- Poate asa intru si eu in randul " capetelor luminate".
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...