miercuri, 3 iulie 2013

Zambete calduroase - 3 Iulie 2013

- N-am reusit sa inteleg niciodata ce functie are Sorin Oprescu asta pana la urma... medic, primar sau general?
____

- Fiule, ce-ai facut azi la teza de la romana ?
- N-am stiut 2 subiecte ...
- Oooo ! Nu-i rau deloc! Dar cate au fost in total ?
- Doua...
____

- Domnule politist , de ce imi dati amenda ca doar am trecut strada pe zebra ???
- Vad ca ai trecut calare pe o zebra, dar trebuia sa treceti pe trecerea de pietoni !
____

- Mai baiete, mai iesi si tu naibii din casa, stii ca e o intreaga lume afara?
- Da? Care e link-ul?
____

- De mai bine de o ora tot ma chinui sa cumpar un bilet de tren on-line... Deja am inceput sa ma enervez!
Ei tot continua sa-mi ceara destinatia, eu tot dau clic pe "Home", si iar o luam de la capat...
____

Codul bunelor maniere spune ca a deschide usa doamnelor e o dovada de cavalerism.
Ma rog, in afara de cea de la toaleta.
____

- Patronul de la magazinul unde lucrez va declansa incepand de maine "Saptamana reducerilor".
M-a anuntat el confidential ca sunt primul pe lista de disponibilizati.
____

- Voi, astia de la Politie, cand cautati cadavre si nu le gasiti... In cimitir ati incercat?
____

Sotul se intoarce mai devreme acasa si-si gaseste sotia in pat cu un tip necunoscut:
- Faceti cunostinta, el este sotul meu iar acesta este Vasile. Si pana cand voi o sa va cunoasteti mai bine, eu voi merge sa chem salvarea.
____

„Cand este vorba de bani, toti sunt de aceeasi religie”. Voltaire
____

DOUA LUCRURI EXTREM DE DIFICIL DE REALIZAT
1. Sa pui ideile tale in capul altuia…
2. Sa pui banii altuia in…buzunarul tau.
# Cel care reuseste primul lucru se numeste…PROFESOR !
# Cel care reuseste al doilea se numeste…BUSINESSMAN !
# Cel care le reuseste pe amandoua se numeste…SOTIE !
# Cel care nu reuseste nici una nici alta se numeste…SOT !
____

Sa fii punctual este un mare dezavantaj: nu e nimeni acolo sa te aprecieze pentru asta. - Franklin P. Jones
____

Cât de banal ar suna, dar prietenul adevărat adesea nu-ți dă mâna, ci laba.
____

- Domnule doctor, dati-mi va rog o pastila impotriva lacomiei, dar sa fie mai mare.
____

El: Ieri ma deplasam pe autostrada Resita-Ciorogarla in Ferrari-ul meu decapotabil , cu 300 km/h. La un moment dat ma ajunge din urma o girafa care ma intreba daca n-am vazut o capra trecand pe langa mine. .I-am zis ca DA, dar au trecut 2 ore de atunci.…
Deodata aud un caine latrand langa mine :
-Hai coboara din Trabantul asta nenorocit si sufla in fiola asta !!! ….
…Idiotul …crede ca nu stiu ca un caine nu vorbeste !
____

Daca sotia a aflat de amanta, dar merge linistita sa-ti gateasca cina, se recomanda sa iei un antidot pentru otrava cu spectru larg.
____

El: Trec pe langa o biserica si sunt abordat de un cersetor :
- Da-mi un leu pentru copilasii mei , traiasca-ti familia...
- Nu cumpar copii !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...