marți, 2 iulie 2013

Zambete calduroase - 2 Iulie 2013

O eclipsa de soare e ca o femeie ce alapteaza intr-un restaurant... e gratuita, e frumoasa, dar sub nici un motiv nu trebuie sa te uiti direct la ea...
____

Scările rulante nu se strică niciodată.
În cel mai rău caz se transformă în scări.
Via BFPT
____

Dispecerul: Aici 911. Aveti vreo urgenta?
Apelantul: Da, am probleme de respirație. De-abia mai respir. Cred ca leșin.
Dispecer:! Domnule, te-am localizat ,o ambulanta e pe drum. Ești astmatic?
Apelantul: Nu.
Dispecer: Ce făceai înainte de a începe problema cu respirația?
Apelantul: Fugeam de poliție.
____

Dispecerul: Aici este 911. Care este urgența dumneavoastră?
Barbatul: Sotia mea este insarcinata si are contractii din minut in minut.
Dispecerul: Este primul ei copil?
Barbatul: Nu, idiotule! Aici este soțul ei !
____

Televizorul este magie curată, întrucât majoritatea telespectatorilor de seara devin autori de ştiri, dimineaţa.
____

El: Dupa parerea mea, nu toate blondele sunt proaste gramada ! Odata am intalnit pe una ce stia sa numere pana la 5, altadata am dat de una ce stia sa numere din 2 in 2 pana la 10 (!) si azi am ramas uluit cand vazut o blonda ce statea in fata pianului si canta (!!!), in sensul ca statea in fata lui la 5 metri si canta "Melc, melc, codobelc, Scoate coarne bouresti, Si te du la Dunare,....".
_____

Se aude soneria. Proprietarul deschide usa. In prag oaspeţi:
- Ar fi fost ok sa ma preveniti - ii învinovăţeşte el.
- Da, dar am dorit sa va găsim acasă...
____

Rebus:
Ce e verde, a invadat Litoralul romanesc si se agata de costumul de baie al femeilor? (neart.)
Raspuns: Mazare.
____

I: Care este inamicul public nr.1 al betivilor?
R: Bordura.
____

Te-ai săturat să-ți spună toți "***-o" ?
Atunci dă burta jos...
____

Una era așa de proastă încât :
- Și-a vândut mașina ca să facă rost de bani pentu benzină.
- Și-a luat o lanternă pe baterii solare.
- A luat o riglă ca să măsoare cât a dormit.
- Cînd găsește scris pe un formular “Lăsați nescrisă această parte”, ea scrie OK.
- În loc să ia autobuzul 44, ea l-a luat de 2 ori pe 22.
- A făcut o baie și i s-a spălat creierul.
- A fost lovită de o mașină parcată.
- Te întreabă numărul de telefon de la 911.
- Când a găsit pe un prete scris ,,Te iubesc, Mircea!", i-a lăsat scris ,,Mulțumesc, dar nu mă cheamă Mircea!"
____

- Nu toate visele se îndeplinesc, de exemplu, eu când eram mic, îmi doream să mă fac bucătar, a zis Bill Gates.
____

"Sunt exasperata..." a declarat Andreea Tonciu, "barbatii fac despre mine numai bancuri nasoale!"
____

Un tip intra intr-un cabinet psihologic si ii spune psihologului:
- Am impresia ca nu-mi pot face nici-un prieten. Ma poti ajuta tu, mai chelie lucitoare ?
____

Ion a plecat în vacanță la munte.
Când a ajuns , a început să plouă. A plouat și a doua zi, a plouat și a treia zi și încă șase la rând.
Atunci îl întreabă pe recepționer :
- Ce naiba se-ntâmplă , aici toarnă cu găleata mereu ?!
- Nu, desigur că nu. Iarna ninge !!!
____

El: Merg la Asociatia Magicienilor sa ma intalnesc cu un prieten.
In usa cladirii , prietenul ma intampina zambitor.
- Ce fac cu masina, nu aveti parcare aici ?
- Nu-ti fa probleme, o fac eu sa dispara !
____

Veniti cu incredere in atelierul nostru de reparatii !
Noi reparam absolut totul !!!
(Va rugam sa bateti tare in usa , soneria e defecta !)
____

Sotia striga din bucatarie:
- Dragul meu, iti place branza cu mucegai?
- Bineinteles.
- Atunci o sa-ti placa si salamul.
____

Intr-o alimentara oarecare intreaba un domn:
- Nu va suparati, aveti cumva branza Roquefort?
- Branza roquefort? Nu cred, ce-i aia?
- E branza cu mucegai, o specialitate...
- Ah, nu avem branza roquefort, dar avem mezeluri roquefort, paine roquefort, legume roquefort si daca mai caut in magazie poate mai gasesc si altele roquefort.
____

Invatatoarea scrie pe tabla 8 + 8 = 28 si ii intreaba pe elevi daca-i corect:
Georgescu : - Gresit ,doamna invatatoare !
Ionescu : - Corect ,doamna invatatoare !
Georgescu : - Gresit !
Ionescu : - Corect !
Georgescu : 8 + 8 = 16 nu 28 , corect ?
Ionescu : - Corect !
Georgescu : - Atunci de ce spui ca 8 + 8 = 28 , este corect ?
Ionescu : - Eu am fost de acord cu tine !
____

Exista 3 tipuri de zile: zile bune, zile rele si zi-le Guta.
____

Bula a invatat religia de la maica-sa inca din copilarie, cand aceasta ii spunea: "Roaga-te sa nu afle taica-tu ca ai spart geamu‘ Roaga-te sa nu afle taica-tu ce note ai... ce prostii ai facut la scoala..."
____

Sotia: Tu stii draga, sluga noastra ne-a furat două prosoape . Ce escroc!
Sotul: Ce prosoape dragă?
Soția: Alea pe care le-am furat noi anul trecut de la hotelul din Sinaia !
____

- Ce-ați fi vrut să vă pice la BAC?
- Curentul !
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...