miercuri, 17 iulie 2013

Zambete calduroase - 17 Iulie 2013

Nevasta, către soţ:
- Tu nu îmi spui niciodată că mă iubeşti.
- Ţi-am spus o dată. Dacă e vreo schimbare, te anunţ.
____

Nu bei câteva zile – și imediat te simți în formă, dimineața e senină, dispoziția super, energie cât încape și viața devine atât de frumoasă încât merită să te duci la o bere.
____

El si ea in pat. Suna telefonul. Ea raspunde si vine inapoi.
− Cine a fost? intreaba el.
− Sotul.
− Atunci plec.
− Stai linistit. A zis ca mai sta inca o ora, fiindca a iesit la o bere cu tine.
____

El: Am primit azi un sms:"Sa nu afle nimeni despre relatia noastra!" .
Curios , am raspuns:"Cine esti?"
Am primit un raspuns misterios:"Exact!Asa imi place... bravo!"
Am raspuns din nou:" Nu , serios... cine esti?"
Raspunsul ,la fel de misterios, a fost:"Excelent!!!"
____

- Iubito, nici nu pot descrie in cuvinte ceea ce simt acum pentru tine...
- Vai, iubitule, ce romantic!...Imi place, mai zi-mi!
- Asadar, adio si n-am cuvinte!
____

Se intalnesc doua prietene:
- Vrei sa-ti spun un secret? intreba una, si-i sopti ceva celeilalte la ureche.
- Nu pot sa cred!...E adevarat?! intreba aceasta din urma.
- Cine stie? Eu asa am auzit, asa ti-am spus...
____

El: Fiul meu ma tot bate la cap de vreo cateva luni incoace sa-i cumpar o bicicleta.
Asa ca n-am avut incotro. Mi-am vandut "Dacia", am mai pus ceva bani si i-am luat-o pana la urma.
____

- Sa vezi tu ce intimplare ingrozitoare s-a petrecut cand am fost in excursia aceea in Africa.
- Ce, tu?
- Treceam in sir indian...
- Parca ziceai ca in Africa...
- Da, tu, dar asa se spune, sir indian. Adica unul inaintea altuia, ca doar nu mergeam pe autostrada, mergeam prin jungla virgina!
- Ma rog!
- Ei, si am fost atacati de un grup de maimute, zeci de maimute. Daca nu m-ar fi smuls un tanar indigen din ghearele lor, as fi fost pierduta.
- Stai putin, tu. Dar in inghesuiala aia, cum de te-a recunoscut tanarul indigen dintre atatea maimute?
____

- Paradoxal, fiul meu e destul de inteligent...zise o blonda prietenei sale.
- Bine, dar de ce "paradoxal"? intreba cealalta, mirata.
- Pentru ca l-am facut din prostie...
____

La restaurant:
- Ce-ati dori sa mancati?
- Ehmm...imi aduceti un menu?
- Ma rog, cum doriti...Cu ce garnitura?
____

- Aloooo !!! Mai Fanele , tu n-ai spus ca locuiesti in Bucuresti ?
- Ba da , asa e ! De ce ?
- Pai, am fost ieri prin Bucuresti si nu te-am vazut !
____

Fiecare femeie se considera de neinlocuit. In schimb e sigura ca poate lejer sa inlocuiasca pe oricare alta.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...