vineri, 19 iulie 2013

Zambete calduroase - 19 Iulie 2013

Sotia catre sot:
- M-ai neglijat tot weekendul, ai stat numai pe calculator socotind pe acolo grafice, indici de productie, cifre de afaceri, statistici si procente! Tu iti dai seama cat afecteaza asta relatia noastra?
- Cam 81%...
____

Patronul unei firme de pompe funebre din Tennessee a gasit o metoda de a-i reduce la tacere pe soferii nemultumiti de viteza mica de inaintare a dricurilor: pe placuta de inmatriculare a masinilor companiei apare inscriptia "UR NEXT"
____

- Peste 1000 de scrisori i-am trimis anul trecut!
- Hmm, si ea?
- Si ea s-a indragostit de postas!!!
____

Doua neveste discutau despre viata lor, insa una din ele a inceput sa se planga:
- Nu stiu ce sa ma fac cu barbatu-meu, zici ca e baietelul mamei, " Mamei nu i-ar placea asta", "Vai, de-ar vedea mama ce facem", "Mama zice ca nu e bine", "Mama face mai bine asta" si tot asa nu mai suport, daca-l mai aud odata cu mama mama ma sinucid.
- Draga, tu trebuie sa fii mai feminina, sa-l faci sa uite totul, sa te comporti mai provocator si sa-i trezesti simturile!
Zis si facut, seara, tipa isi ia cea mai sexy lenjerie de dantela neagra, manusi negre de matase lungi, jartiere negre si fine de satin, la un moment intra barbatu-sau si cand o vede:
- Aoleu, esti toata in negru, s-a intamplat ceva cu mama?
____

Culmea - culmilor absurdului : Facultatea de Jurnalism din Bucuresti a interzis accesul jurnaliștilor în clădire!
____

Indicator rutier in Anglia:
"Conduceti incet si veti putea sa vedeti frumosul nostru oras! Conduceti cu viteza si veti putea sa vedeti inchisoarea!"
____

Pe vremea Imperiului Roman, un tip intră într-o cârciumă, ridică două degete și-i spune cârciumarului:
"Cinci beri vă rog." via BFPT
____

El: Ieri a venit nevasta-mea de la cumparaturi.
- Uite , ca sa nu ma critici tot timpul ca-mi cumpar numai mie , ti-am luat si tie un costum , ceva de vis!
Bucuros ,am deschis pachetul . Era o pijama.
____

"- Pot sa va ajut, domnule? m-a intrebat asistenta de vanzari.
- Nu, multumesc. Doar ma uit...i-am raspuns.
- Va rog, totusi... Nu-i frumos sa panditi doamnele in cabina de proba!"
____

– Tată, tată, cred că e un monstru sub patul meu!
– Bucură-te, fiule! După ce te vei căsători, va fi ÎN patul tău.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...